June 3, 2001
Mona Sahlin wrote: ”Jag tycker att ni är alldeles för negativa när det gäller våldtäkter. Vi i socialdemokraterna har länge eftersträvat integrering, och gruppvåldtäkter är ett sätt att integrera invandrarna i det svenska samhället. När ett invandrargäng gruppvåldtar en svensk flicka kommer de i kontakt med Sveriges ursprungsbefolkning vilket jag bara tycker är positivt, både för flickan som får lära sig lite sexuell kultur av män med ickenordiskt ursprung samt för invandrarna själva som får ta del av svenska kvinnors sexualitet. Själv lägger jag frivilligt upp mig för ungdomsgäng med utomeuropeiskt ursprung, så mig behöver de inte våldta, och de har berikat mig bl.a. med en underbar dotter, så varför klaga?”
July 8, 2003
Gueno wrote: [quote=Mona Sahlin]”Jag tycker att ni är alldeles för negativa när det gäller våldtäkter. Vi i socialdemokraterna har länge eftersträvat integrering, och gruppvåldtäkter är ett sätt att integrera invandrarna i det svenska samhället. När ett invandrargäng gruppvåldtar en svensk flicka kommer de i kontakt med Sveriges ursprungsbefolkning vilket jag bara tycker är positivt, både för flickan som får lära sig lite sexuell kultur av män med ickenordiskt ursprung samt för invandrarna själva som får ta del av svenska kvinnors sexualitet. Själv lägger jag frivilligt upp mig för ungdomsgäng med utomeuropeiskt ursprung, så mig behöver de inte våldta, och de har berikat mig bl.a. med en underbar dotter, så varför klaga?”
Öhhh, seriöst?
August 20, 2001
UndaC wrote: [quote=DiDi][quote=UndaC][quote=.doedels]jag står fast vid mitt föregående uttalande...
Sugen på banan och hacklapp? 😉
Jag är i alla fall 🙂 8)
nej nej nej, inte den bananen
förresten trodde jag att du var en sväljare?
Beror på vems banan det är... 😛
Nej usch... sluta 🙂
1 Guest(s)