March 15, 2002
ftp://hififorum:musik@hififoru.....spiral.exe
Kör programmet och använd dom siffror som programmet anser är ok. Fäst blicken i mitten och kör i ca 20s. Tryck sen på Esc och ta dig sen en titt på omgivningen.
March 15, 2002
x-per wrote: [quote=Jontez]Offtopic, vad hade hänt med mitt och m00pid00 inlägg om du tog bort ditt första i tråden?
Går inte eftersom någon har quotat det!
Har inte med saken att göra. Om den sista i tråden börjar med att ta bort sitt inlägg och man sen fortsätter uppåt så kan man radera hela tråden.
February 12, 2003
MoNsTeR wrote: [quote=x-per][quote=Jontez]Offtopic, vad hade hänt med mitt och m00pid00 inlägg om du tog bort ditt första i tråden?
Har inte med saken att göra. Om den sista i tråden börjar med att ta bort sitt inlägg och man sen fortsätter uppåt så kan man radera hela tråden.
Förstod du inte vad jag skrev eller?
January 15, 2002
MoNsTeR wrote: [quote=Jontez]Offtopic, vad hade hänt med mitt och m00pid00 inlägg om du tog bort ditt första i tråden?
Går ej men om du och m00pid00 tar bort era inlägg först så är det dock inga problem men det kan ni inte göra nu eftersom jag har skrivit ett inlägg efter...
Aha, okaj Gonatt alla! Ska sleepa nu!
March 15, 2002
x-per wrote: [quote=MoNsTeR][quote=x-per][quote=Jontez]Offtopic, vad hade hänt med mitt och m00pid00 inlägg om du tog bort ditt första i tråden?
Förstod du inte vad jag skrev eller?
Tydligen inte..
January 23, 2002
Så fort det har skrivits ett inlägg efter så kan man inte ta bort det, oavsett om det har quotats eller inte.
Men raderas alla inlägg efter så går det att ta bort det, oavsett om det quotats eller inte.
Så om alla vi som skrivit i tråden tar bort våra inlägg ett efter ett tills det bara är Hercules första inlägg kvar så kan han ta bort det och då försvinner tråden. 🙄
2 Guest(s)