July 18, 2003
Gör en väg av rosor fram till rummet fullt med stearin ljus runtom, kom ihåg att sätta dem på något brandsäkert så hon inte börjar med "men vi måste ju gå och släncka ljusen först" etc 🙂
Om du inte är alldekes för rik eller kär skulle jag rekomendera andra blommor än roser då dem brukar vara lite dyra... och du ska ju ändå bara riva bort bladen så 🙂
Nu framgår det ju inte hur gammal du är, om du bor hemma så det är pojkrummet du menar eller typ vardagsrummet i lägenhet/villan.
Men en flarra vin (Med riktig kork) och lite jordgubbar brukar funka..Gärna några flådiga vinglas med några rosaröda servetter i.
Gärna med acessoareren som öppen spis och en mysig björnfäll..
Ett annat tips som brukar uppskattas är jordgubbar och nån krämig vaniljglass.
Typ klyv upp lite jordgubbar i småbitar, hyva ner i en tillbringare..Droppa i en skvätt citron och lite socker..Rör om och ställ svalt några timmar..
Tippa en rejäl klick över en klick glass i nån flått glassbägare..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Har ni stort badrum, med rejält badkar?? Eller varför inte göra mys i både rum och badrum.
Lite mysiga badoljor och sånt i badet..Glass och "gubbar" sitter fint i badet.
Lite softa ballader och så.
Hon kommer smälta fortare än glassen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
cHeNg_Ho wrote: Mjo.. badrummet är väl okej.. 🙂
Saken är den att vi har varit tillsammans i ett år snart.. 😀
Typ 1-årsfirande??
Bara att rusa iväg till blomsterhandeln då..
Men kom ihåg att direkt förklara varför hon får blommor..
Fruntimmer drar konstiga slutsatser ibland när det fås blomster..Hehehe.
Ett litet paket med halssmycke eller nån ring passar antagligen bra också kanske..
Good Löök..
January 21, 2004
vilken supercharmör vi har här; ilg@dd 😀 en som vet vad han pratar om.. Låter som bra tips det där.
Fia.B wrote: vilken supercharmör vi har här; ilg@dd 😀 en som vet vad han pratar om.. Låter som bra tips det där.
Hmm, vore väl fasen om man inte lärt sej lite när man är snart 40 bast..
November 27, 2003
*antecknar en massa* 😉
Vill avråda lite från badkaret om hon (eller du) kanske är lite pryd/blyg av sig. Personen kan känna sig lite obvekäm då och det det minsta du vill.
En stor blombukett med ett bra kort slår aldrig fel dock, på så vis undgår man de snabba frågor som kan komma. 😉
//Andreas
Delph1 wrote: *antecknar en massa* 😉
Vill avråda lite från badkaret om hon (eller du) kanske är lite pryd/blyg av sig. Personen kan känna sig lite obvekäm då och det det minsta du vill.
En stor blombukett med ett bra kort slår aldrig fel dock, på så vis undgår man de snabba frågor som kan komma. 😉
//Andreas
Efter typ ett år borde väl den blygheten/prydheten gått över eller??
Hmm, det lär han ha på känn isf..
Hoppla, glömde rosenbladen i badet förresten, ett måste vid varje romantisk badkarssession..
July 18, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1]*antecknar en massa* 😉
//Andreas
Efter typ ett år borde väl den blygheten/prydheten gått över eller??
Hmm, det lär han ha på känn isf..
Hoppla, glömde rosenbladen i badet förresten, ett måste vid varje romantisk badkarssession..
Det blir en massa blad i alla fall 🙂 Är det bara jag som har fått för mig att man kan köpa "ros blad" (ser i alla fall ut som sådana) i påsar :/ Så man slipper köpa äkta rosor och rycka bladen. Blur så himlans dyrt...
February 15, 2003
Dry_Ice wrote: Är det bara jag som har fått för mig att man kan köpa "ros blad" (ser i alla fall ut som sådana) i påsar :/ Så man slipper köpa äkta rosor och rycka bladen.
Det skulle jag behöva iallafall.. 😀
Tack för alla tips! :worship:
Inte visste jag att ni NH:are var sådana charmknuttar! 😀
Om det finns fler tips så tar jag gärna emot dem!
2 Guest(s)