April 28, 2002
Jag ska köra hårt med min flicka imorgon......hoppas hopn blir riktigt glad.........fast det kommer kosta.
Köpte en flaska champange........ska fixa till badkaret med lödder och rosen blad och levande ljus i hela badrummet.
Sen blir det Fajita kryddad quorn med något rött vin som min polare tipsade om.
Runt 500 kr kostar spektaklet.......men det är flickan fan värd
anser att stunder ger mer än att ge bort föremål.
Minnen Kan Aldrig Försvinna
November 8, 2002
Snapphanen wrote: Jag ska köra hårt med min flicka imorgon......hoppas hopn blir riktigt glad.........fast det kommer kosta.
Köpte en flaska champange........ska fixa till badkaret med lödder och rosen blad och levande ljus i hela badrummet.
Sen blir det Fajita kryddad quorn med något rött vin som min polare tipsade om.
Runt 500 kr kostar spektaklet.......men det är flickan fan värdanser att stunder ger mer än att ge bort föremål.
Minnen Kan Aldrig Försvinna
Nu fick jag en idee när jag läste! Du det där lät fint! Jäklar, alltså jag ochj flickan ska till hennes jobb imorgon på kvällen å bada bubbelpool, hon jobbar på ett hotell men det är låst där på kvällen> hon har personalnykel 🙂
Så nu blir det till att köpa lite dricka och ett par rosor imorgon och smycka ut bubbelpoolen lite 😛 å två st skumpaglas kanske. Tack för tipset! 😀
Föresten, det här med rosenblad och badkar/bubbelpool, hur fixar man det? Hur ska man lägga ut dem? I vattnet!?? beskriv..
November 8, 2002
[Iceboy wrote: ][quote=Blue_Moon_]
Föresten, det här med rosenblad och badkar/bubbelpool, hur fixar man det? Hur ska man lägga ut dem? I vattnet!?? beskriv..
Hmm lägg de runt om poolen och en bit ut från poolen oxå, typ så att hon går på rosenbladen ner i poolen 🙂
Men rosenbladen ska inte läggas _i_ vattnet va??
Går det bra med blad från vanliga rosor??
December 22, 2000
Blue_Moon_ wrote: [quote=[Iceboy]][quote=Blue_Moon_]
Hmm lägg de runt om poolen och en bit ut från poolen oxå, typ så att hon går på rosenbladen ner i poolen 🙂
Men rosenbladen ska inte läggas _i_ vattnet va??
Går det bra med blad från vanliga rosor??
Du tar ju givetvis dom röda bladen från blomman och strö ut.. och nej, inte ner i vattnet.. inte om de är skum i vattnet, vilket jag tyckte mig läsa innan att de skulle vara..
March 20, 2003
Blue_Moon_ wrote: Ska det var helt täckt av rosenblad eller räcker det med lite här å var? man kanske kan köpa sån där 10pack med billgia rosor å riva sönder.
det är en mkt svår balansgång
om golvet täcks av mer än 50%rosblad kommer det kvinnliga ditot euforiskt springa runt i cirklar och glömma bort dig totalt
mindre än 44% så kommer hon bitchslappa upp dit och undra om hon inte var värd mer än ngra fjuttiga blomblad.
mellan 44-50% kan det gå hursomhelst beroende på var i menstrationscykeln hon befinner sig men oftast ngntans i mitten av ovanstående ex.
Hoppas du blivit visare nu. Och köp för guds skull inte billiga roser om du hoppas på dopp i grytan. (bada menar jag då) ( i badkaret)
December 22, 2000
Pim_ wrote: [quote=Blue_Moon_]Ska det var helt täckt av rosenblad eller räcker det med lite här å var? man kanske kan köpa sån där 10pack med billgia rosor å riva sönder.
det är en mkt svår balansgång
om golvet täcks av mer än 50%rosblad kommer det kvinnliga ditot euforiskt springa runt i cirklar och glömma bort dig totalt
mindre än 44% så kommer hon bitchslappa upp dit och undra om hon inte var värd mer än ngra fjuttiga blomblad.
mellan 44-50% kan det gå hursomhelst beroende på var i menstrationscykeln hon befinner sig men oftast ngntans i mitten av ovanstående ex.
Hoppas du blivit visare nu. Och köp för guds skull inte billiga roser om du hoppas på dopp i grytan. (bada menar jag då) ( i badkaret)
Hahahaha!!! 😀 De där svaret va nog de bästa Blå måne kunde få.. hehe, shit, jag är imponerad 🙂
September 12, 2001
Biblo wrote: Skiroy, är det inte hans bord det här .. lr hur var det hans sign löd? 🙂
Nä ... Gör något oväntat du vet hon gillar.... ta med henne till en Sago-plats på picknick 🙂
Presenter funkar ju, men blir ju tråkigt i längden..
Hehe...
Min gamla sign löd..."Jag är moderator men ingen kärlekskurator"
Det var faktiskt en pik till herr blåmåne 😀
Pim_ : Diggade ditt inlägg hårt här 😀
2 Guest(s)