February 22, 2003
[NH wrote: Noddan][quote=BelGarath]vart i säffle bor du Noddan?
va gullig mot frugan/flickvännen
Vadå, var i säffle? Det högra eller det vänstra huset? =)
För litet för att kunna ha några egentliga stadsdelar.. men den här delen heter väl sundstorp eller något sånt tror jag.
hehe själv har jag ett hus i sölje
har dom kvar den där äckliga pizzerian i Glava?
June 28, 2001
pr0n ?
saker jag sett i filmer. fyller hela lägenheten med röda ballonger formade som hjärtan.
eller ett spår av rosor till ett dukat bord med ljus på o lite käk osv.
massage :wow:
första spontana saken som dyker upp i huvet,
finns "natur" medicin som gör det lite roligare med sex, typ stimulerande bös som gör en mer kåt och känsligare för berörning osv.
spontana saker är det som gäller.
i know, im a Guru
[Image Can Not Be Found]
min bok (åvan) finns att köpa hos er osorterade bokhandel.
March 20, 2003
CoLiC wrote: Jag tror inte på det här med rosblad utspridda överallt fungerar.
Tänk när ni ska upp ur badkaret och in i sovrummet, då gör kombinationen av en massa skumbad och tvål att hon halkar på bladen och daskar huvet i badkaret, vilket ändrar dina planer för natten en aning.
Det skulle ju underlätta en jävla massa...då slipper han ju förspel o sånt trams
May 22, 2001
Till pim: Vet du inte att förspel är det mysigaste innan själva sexet börjar. Du kan inte ha vart med många flickor. Stackars dig.
Men rosenblad runt badet & kanske en god flaska mousserande vin som ni kan dricka i skumbadet. Sen någon romantisk musik på lagom volym.
Gå in fram för snabbt sen utan smek henne långsamt & fint & berätta hur vacker hon är. & att du älskar henne. Sånt tycker kvinnor om att höra.
Ha lite tända ljus med inte vanliga lampor det förstör allt.
Lycka till killen.
April 28, 2002
Så nu har jag kört mkin kväll.........blev grymt bra!!!!!
Rosbladen ska vara i vattnet!!!!
Fyll Rummet med levande ljus!!!
En sivler/glas talrik med Jordgubbar!!!
Och så en flaska Champange (295kr på systemet)!!! Och den ska såklart vara i en såndär bägare med is i!
Så började jag kvällen.
Sen blev det middag efter ett visst uppehåll 😉
Jag hade gjort Fajita kryddade korn bitar med Tortilla bröd och tillbehör
Köpte en flaska vitvin till det
March 20, 2003
DraGoN wrote: Till pim: Vet du inte att förspel är det mysigaste innan själva sexet börjar. Du kan inte ha vart med många flickor. Stackars dig.
Jag tycker synd om dig som inte haft sex med flickor som vet va de vill ha och inte behöver värmas upp i flera veckor...det är en jävla skillnad på att älska o knulla (ursäkta språket)...
Antal tjejer tänker jag inte ens kommentera för du vet inte vad du snackar om.
1 Guest(s)