June 28, 2001
CoLiC wrote: Jag tror inte på det här med rosblad utspridda överallt fungerar.
Tänk när ni ska upp ur badkaret och in i sovrummet, då gör kombinationen av en massa skumbad och tvål att hon halkar på bladen och daskar huvet i badkaret, vilket ändrar dina planer för natten en aning.
att halka på bladen och bonka huvet i badkaret händer nog bara dig
December 22, 2000
Pim_ wrote: [quote=DraGoN]Till pim: Vet du inte att förspel är det mysigaste innan själva sexet börjar. Du kan inte ha vart med många flickor. Stackars dig.
Jag tycker synd om dig som inte haft sex med flickor som vet va de vill ha och inte behöver värmas upp i flera veckor...det är en j**la skillnad på att älska o *censur* (ursäkta språket)...
Antal tjejer tänker jag inte ens kommentera för du vet inte vad du snackar om.
Men du.. om vi nu snackar om att man skulle göra de fint för sin flickvän så tror jag nog man snackar om att älska, inte de andra som du pratar om. Så jag tror nog att jag vill hålla med Dragon..
May 22, 2001
Jag vet vad min flicka vill,, hon blir kåt så fort hon hör min röst 8) Sen är det bara att köra hårt.. Men det var inte det, det handlade om i detta fallet som Iceboy skrev med.
Utan att göra det skönt för sin flickvän. Då får man ställa upp på sig själv lite & göra det mysigt & romantisk.
March 20, 2003
Suck.....här försöker man hjälpa till..........
Jag har antagligen haft förhållanden längre än du har vetat att man kan använda slangen till annat än att gå på toaletten.
Jag ska inte starta en pajkastning då jag vet att åke har mer än ett öga på mig utan nöjer mig med att konstatera att vi lever i två olika världar....du kan få vara i din och jag lever i min..
2 Guest(s)