May 3, 2004
http://www.thebiguniverse.com/.....sform.html
Ja vad säger man? 100-136kg 😮
January 14, 2002
Deuterium wrote: [quote=Marcan-]Kan inte fatta att folk vill se ut som nån av dem. Tycker det ser förjävligt ut.
Testa att ta en standar Svensson och be han posa sedan ska du se att du heller inte vill se ut som han.
jag vill då inte se ut som en upp-pumpad steoridgubbe... hellre en "vanlig svensson" i så fall
January 12, 2004
Arnold är väl världens största normala människa (bröstmått på runt 140-150 cm)?
Han har varit det iaf, i Guinnes rekordbok.
Det fanns en kroppsbyggare som tom forskarna sa var abnormt stor.
Inte ens dom trodde att man kunde bli så stor, det komiska var att han alltid var ren när dom testade honom + att han vegeterian.
October 24, 2002
obelix wrote: Arnold är väl världens största normala människa (bröstmått på runt 140-150 cm)?
Han har varit det iaf, i Guinnes rekordbok.
Det fanns en kroppsbyggare som tom forskarna sa var abnormt stor.
Inte ens dom trodde att man kunde bli så stor, det komiska var att han alltid var ren när dom testade honom + att han vegeterian.
Handlar väldigt mycket om gener, men sedan betyder det inte att man är ren heller för att man är ren på prov. Bästa proteinet kommer inte från kött för den delen heller, dricka mycket mjölk, ägg och sojaböner helt enkelt.
KorSpo wrote: [quote=Deuterium]Arnold har snygg fysik, Ronnie har grym fysik.
Joo men du måste hålla med om att Ronnie ser ut som en Belgian Blue i jämförelse. Arnolds mage och överkropp ojoj...
Men Ronnie är så fruktansvärt stark, så kompenserar nästan.
Quarzi wrote: [quote=Deuterium][quote=Marcan-]Kan inte fatta att folk vill se ut som nån av dem. Tycker det ser förjävligt ut.
Testa att ta en standar Svensson och be han posa sedan ska du se att du heller inte vill se ut som han.
jag vill då inte se ut som en upp-pumpad steoridgubbe... hellre en "vanlig svensson" i så fall
Har du sett en vanlig svensson stå och posa? Det ser väldigt fult ut, hemsk kropp, avslappnad är kroppen riktigt ful.
June 23, 2002
Deuterium wrote: jag vill då inte se ut som en upp-pumpad steoridgubbe... hellre en "vanlig svensson" i så fall
Har du sett en vanlig svensson stå och posa? Det ser väldigt fult ut, hemsk kropp, avslappnad är kroppen riktigt ful.
Man behöver varken se ut som den där snubben eller en vanlig Svensson.
Man kan träna utan att se ut som nån anabola ätande byggare.
Snyde tog ju en riktig athlet som ett exemepl i en liknande tråd förrut och heller se ut som en Athlet än den där anabola snubben. Det är vad jag tycker, alla tycker ju självklart inte likadant.
October 24, 2002
macrus wrote: [quote=Deuterium]jag vill då inte se ut som en upp-pumpad steoridgubbe... hellre en "vanlig svensson" i så fall
Man behöver varken se ut som den där snubben eller en vanlig Svensson.
Man kan träna utan att se ut som nån anabola ätande byggare.
Snyde tog ju en riktig athlet som ett exemepl i en liknande tråd förrut och heller se ut som en Athlet än den där anabola snubben. Det är vad jag tycker, alla tycker ju självklart inte likadant.
Självklart behöver man inte se ut som något av dera, ville dock se ifall folk inser hur ful kropp en vanlig svensson har.
2 Guest(s)