October 24, 2002
WaLToN wrote: det är väl nåt på 70 för män å 82 fär kvinnor har jag för mig..
Tror det är 77 eller 78 för män.
gUrr wrote: Alltså Deuterium går du själv på anabola eller vad är det med dig? Varför håller du på och försvarar något som bara är dumt och idiotiskt.
Nej, jag har aldrig dopat mig, men jag håller på styrketräning och har full förstålse för de som tar risken. Anser att det ska vara ett eget val, anser också att tron kring riskerna är väldigt överdrivna, främst hos vanliga Svenssons.
December 15, 2002
Seriöst du söker verkligen den här debatten... Är det nånting du vill bevisa när det gäller styrketräning osv? Håll till på kolozzeum, där finns det många som du som du kan debattera med.
Ursäkta om jag är fel ute men det verkar som om du vill skylta med din kunskap om detta område... Först denna tråden sen den tråden om "myter" om Ronnie coleman.Visserligen är inte detta din tråd men jag har fått det intrycket av dig. punkt slut 😉
October 24, 2002
Extatic wrote: Seriöst du söker verkligen den här debatten... Är det nånting du vill bevisa när det gäller styrketräning osv? Håll till på kolozzeum, där finns det många som du som du kan debattera med.
Ursäkta om jag är fel ute men det verkar som om du vill skylta med din kunskap om detta område... Först denna tråden sen den tråden om "myter" om Ronnie coleman.Visserligen är inte detta din tråd men jag har fått det intrycket av dig. punkt slut 😉
Verkligen inte så, jag har väldigt glappande kunskaper om i stort sett allt.
Anledning till att jag ofta kommer in på sådana debatter är för att jag är liberalaras...
December 15, 2002
Deuterium wrote: [quote=Extatic]Seriöst du söker verkligen den här debatten... Är det nånting du vill bevisa när det gäller styrketräning osv? Håll till på kolozzeum, där finns det många som du som du kan debattera med.
Verkligen inte så, jag har väldigt glappande kunskaper om i stort sett allt.
Anledning till att jag ofta kommer in på sådana debatter är för att jag är liberalaras...
ber om ursäkt ifall jag är helt fel ute, men i mina ögon ser det ut så som jag beskrev 😉
October 24, 2002
Extatic wrote: ber om ursäkt ifall jag är helt fel ute, men i mina ögon ser det ut så som jag beskrev 😉
Jag håller själv på med styrketräning, därför försvarar jag gärna bodybuildare. Eftersom det här känns som folk attackerar mig när folk kommenterar blir det aggressivare jämfört med andra ämnen, där jag bara försvarar andra. Som någon kanske laggt märke till. Är intresserad av stryketräning, därför ser jag gärna att det diskuteras och deltar gärna. Dock har jag mycket bristande kunskap gällande människliga kroppen, utan har bara läst vissa stycken.
Angånde knark, sexköp och steroider så ger jag mig in i diskutionerna för att jag känner mig hetsad av folk som menar att hon vet bättre om vad som är bra för en enskild individ än individen själv.
Thats it...
July 27, 2002
Deuterium wrote: [quote=Extatic]ber om ursäkt ifall jag är helt fel ute, men i mina ögon ser det ut så som jag beskrev 😉
Jag håller själv på med styrketräning, därför försvarar jag gärna bodybuildare. Eftersom det här känns som folk attackerar mig när folk kommenterar blir det aggressivare jämfört med andra ämnen, där jag bara försvarar andra. Som någon kanske laggt märke till. Är intresserad av stryketräning, därför ser jag gärna att det diskuteras och deltar gärna. Dock har jag mycket bristande kunskap gällande människliga kroppen, utan har bara läst vissa stycken.
Angånde knark, sexköp och steroider så ger jag mig in i diskutionerna för att jag känner mig hetsad av folk som menar att hon vet bättre om vad som är bra för en enskild individ än individen själv.
Thats it...
Behöver jag känna mig träffad? :trans:
October 24, 2002
Callister wrote: [quote=Deuterium][quote=Extatic]ber om ursäkt ifall jag är helt fel ute, men i mina ögon ser det ut så som jag beskrev 😉
Thats it...
Behöver jag känna mig träffad? :trans:
Du behöver ju inte känna något personligt. Då det är strikt allmänt emot alla som har åsikter inom de ämnen som inte stämmer överrens med mina
October 24, 2002
MrWeizel wrote: Kan man inte bli snygg, så får man bli grov?
Arnie kan nog anses snygg, långt före han blev grov. Ligger nog inte till så för speciellt många, ingen anledning för min del och kollar man på folk från mitt gym eller från träningsform så känns det inte som det är en anledning för särskilt många. Fast å andra idan är jag nog inte rätt man att avgöra ifall en kille är snygg eller inte...
October 24, 2002
Kizo wrote: Är det ingen som har sett hans långfilm "Ronnie Coleman- The Unbelievable". Där får man se när han tränar med extremt tunga vikter och ni ska se när han står framför spegeln och flexar när han är upp-pumpad. Fy fan vilken best!
Han gör också det i cost of redemption, fyra veckor innan Mr olympic, så han är i jäkligt fin form där. (han vann förövrigt det också för er som inte visste).
1 Guest(s)