September 1, 2002
Arny wrote: [quote=abishai][quote=Arny]Beviset för att hundar är dummare än katter.
Vad gör katter som är så j**la smart då? :bok:
Dom tror inte att deras egen tass försöker ta deras ben. 😛
Min gamla katt hatade i och för sig sin svans... attackerade med brutal styrka. Helt crazy.
EDIT: Fast den där hunden i filmen, hans egen tass smyger sig ju på honom 😛 Störtskön...
June 3, 2001
Arny wrote: [quote=abishai][quote=Arny]Beviset för att hundar är dummare än katter.
Men Arny ditt lolbarn!
Jag katter är ju väldigt smarta..
Man kan inte lära dom något trix, dom visat skithålet för alla, spyr hårbollar..
Listan kan göras lååång. :bgrin:
Video som bevisar att katter är dumma djur.
Smarta katter.. NOT!
November 5, 2001
Gueno wrote: [quote=Arny][quote=abishai][quote=Arny]Beviset för att hundar är dummare än katter.
Men Arny ditt lolbarn!
Jag katter är ju väldigt smarta..
Man kan inte lära dom något trix, dom visat skithålet för alla, spyr hårbollar..
Listan kan göras lååång. :bgrin:
Dom är lite egensinniga bara. En människa som gör allt man säger till dom är inte vidare smart. Hundar visar också skitan. Såg aldrig min katt spy hårbollar. Han hade iaf vettet att gå undan och göra det. Om en hund ska spy gör den det var som helst.
Jag och min katt (till vänster) kunde ha mycket djupa disskusioner. Aldrig haft det med någon hund. De gör vad man säger till dom och ifrågasätter aldrig. Har tyvärr ingen katt längre. Han dog för några månader sedan vid den aktningsvärda åldern av 17 år. Njurarna pajja så urinet rann ut i blodet. Han luktade ständigt kattpiss.
May 1, 2005
Hundars dumhets vara eller inte vara är inget mot vissa hundägares hemska förmåga att ekipera sina hundar :cy:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....21,00.html
Låt hundarna vara! :arg:
1 Guest(s)