February 21, 2003
err... det modet är från 90talet... säg inte att det är på väg tillbaka
gurkburk också
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
November 22, 2001
Det undrar jag oxå.
Jag går runt så på jobbet, men det är bara pga att vi inte får ha bälten och att det inte finns några vettiga storleker på arbetsbyxorna. (medium sitter som ett ålskinn medans large hänger och egentligen skulle jag ha xl för att få till längden, men då skulle jag få gå o hålla byxorna hela tiden)
November 27, 2003
De vuxna på jobbet har skärp, men ungdomsligan tvekar inte att visa upp sina kalsonger för resten av gänget. Som om vi vill se de gröna boxershortsen med vita blommor på ...
En i crew har liknande problem dock, men det beror snarare på ett problem liknande det Json beskriver. Han är för lång och smal för att några byxor ska passa 😉
//Andreas
January 4, 2001
Delph1 wrote: En i crew har liknande problem dock, men det beror snarare på ett problem liknande det Json beskriver. Han är för lång och smal för att några byxor ska passa 😉
🙄
Jag har lite häng och det har jag av den enkla anledningen att jag tycker både det är bekvämare samt snyggare. Jag tycker det är obekvämt att ha byxorna högt uppe, känns helt fel.
Något jag tycker är mer fascinerande är hur någon kan köpa trasiga byxor.
tiggre wrote: err... det modet är från 90talet... säg inte att det är på väg tillbaka
gurkburk också
90-talet??
Ni måtte vara sena med mode där du bor, om man nu ska kalla det för mode..
När jag gick högstadiet typ 79-80, så var det häng på brallorna så rövskåra syntes både på skolan och bland "raggarna" på byn.
Att sen brallorna även var slitna (på riktigt) och man hade dom, berodde till mångt och mycket på att Levisjeansen var så fasligt dyra för en arbetargrabb då.
Lustigt att en sak som berodde på (Då alltså) klen kassa och brist på svängrem i senare skede skulle uppfattas som mode i vissa kretsar.
Kan väl tillägga att kalsongerna absolut inte fick synas på den tiden, det skulle ju varit skämmigt värre och en smärre skandal då.
Man blir ju mäkta förvånad när folk köper färdigutslitna, och än värre, braller som nån skjutit hål på med bössa, för gruvligt stora penningar.
Hujeda mej som Anton skulle ha sagt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 9, 2005
DiDi wrote: [quote=Json_81][quote=DiDi]Jag är förvånad över att mjukisbyxor blivit poppis igen. Och sedan mjukisbyxor + häng...
Var har detta hänt?
När har mjukisbyxor varit poppis överhuvudtaget?
När jag var yngre (läs: låg-mellanstadiet) så sprang alla runt med mjukisbrallor.
Är ju folk på högstadien runtom i landet som gör det massor nu. Det ser förjävligt ut när man har häng på dom byxorna. Jag ansluter mig till kärringarna.
August 25, 2004
äsch... märkeskallingar.. de e väl strunt samma?.. mina "siden" från konsum duger finfint.. 😛 oja.. Ja har häng.. Men inte som "skejtare".. Som har dom vid knävecken... snarare runt höfterna.. 1 - 2 cm kallingar syns..
vad för fel me det?.. ingenting tycker jag.. så länge man inte visar rövskåran
3 Guest(s)