January 7, 2006
[PITA wrote: Neo]Blev ganska mycket som jag tänkt mig.. kommer rösta på S om jag orkar fixa att rösta från utlandet, vetifan hur det funkar..
Röstade på V förra valet men vill absolut inte ha dem i majoritet, bara för att få sossarna lite mer åt vänster.. nu blir det nog som sagt S ändå..
S: 45%
V: 43%
MP: 36%
C: 31%
KD: 31%
FP: 30%
M: 23%
Det är väldigt jobbigt att rösta utomlands, det är nog inte värt besväret 😉
June 23, 2002
M 73%
FP 62%
KD 55%
C 48%
S 17%
MP 13%
V 6%
Lutar ändå mest åt att jag röstar på FP.
Fick M på DN's test också, FP Aftonbladets ungt val eller vad deras sida heter.
Marcan- wrote: [quote=Tindy] Dessvärre 7% västerpartist också, ska kämpa på att sänka det.
Så du ska ändra på dina åsikter bara för att slippa de där 7%?
Vad gör man inte liksom? 😉
July 27, 2002
Centerpartiet muppar: vill avskaffa LAS för folk under 26
Moderaterna muppar: vill sälja statliga bolag
Miljöpartiet muppar: ta bort kärnkraft och importera från andra länder, smart?
Folkpartiet: låter bra men lutar för mkt åt m (?)
Sosse: ?
Vänster: ?
Finns alltid något negativt om något parti, bara o väga mellan.
October 10, 2004
hULt0 wrote: [quote=[PITA]Neo]Blev ganska mycket som jag tänkt mig.. kommer rösta på S om jag orkar fixa att rösta från utlandet, vetifan hur det funkar..
Röstade på V förra valet men vill absolut inte ha dem i majoritet, bara för att få sossarna lite mer åt vänster.. nu blir det nog som sagt S ändå..
S: 45%
V: 43%
MP: 36%
C: 31%
KD: 31%
FP: 30%
M: 23%
Det är väldigt jobbigt att rösta utomlands, det är nog inte värt besväret 😉
det är inte alls jobbigt att rösta utomlands. Bara gå till svenska ambasaden så fixar sig biffen. typ...
August 7, 2001
Callister wrote: Centerpartiet muppar: vill avskaffa LAS för folk under 26
Moderaterna muppar: vill sälja statliga bolag
Miljöpartiet muppar: ta bort kärnkraft och importera från andra länder, smart?
Folkpartiet: låter bra men lutar för mkt åt m (?)
Sosse: ?
Vänster: ?Finns alltid något negativt om något parti, bara o väga mellan.
Var helt inne på att rösta på Centern tills dom kom med den helt sjuka idén... gör ju bara så det blir rokad på ungdommarna.
Skaffar jag ett jobb så vill jag ha säkerhet. Även om jag är 22.
Nu vet man inte vad man kommer rösta på.
Om sossarna byter ut halva sin regering så kanske det blir dom.
Folkpartiet känns inte heller rätt.
April 14, 2006
Callister wrote: Jag vill fortsätta ha sossarna. Även om de gör misstag (alla gör misstag) så vet man ju inte om m gör det dubbla. Jag tycker dessutom de förtjänar några år till för att bevisa om de verkligen kan göra något av allt. Nu får det vara slutstädat efter borgarna..
Jadu, den världsbilden kan ju diskuteras. Snarare var det väl borgarna som fick städa upp efter sossarnas slöseri under 80 talet.
Herregud, sossarna har setat närmast 50 år vid makten förrutom två enstaka borgerliga perioder, du tycker inte det räcker eller ?
Ge borgarna 50 år också innan du fäller den typen av omdömen du gjorde.
July 19, 2001
Callister wrote: Jag vill fortsätta ha sossarna. Även om de gör misstag (alla gör misstag) så vet man ju inte om m gör det dubbla. Jag tycker dessutom de förtjänar några år till för att bevisa om de verkligen kan göra något av allt. Nu får det vara slutstädat efter borgarna..
Alla gör misstag men Sossarna gör extra många samt ljuger om att de inte har gjort dom. Sedan skyller de från sig. Man vet heller inte om Moderaterna gör hälften så många misstag, de kanske inte gör ett enda.
Vad exakt är det sossarna har städat upp efter borgarna???
Edit: Här har du ett till mis(s)tag. http://www.tv4.se/nyheter/464628.html
1 Guest(s)