December 25, 2000
Gueno wrote: Det här med att tälta utanför måste ju vara höjden av fjanteri..
Vilka lolbarn.
Varför det? Tycker det skulle vara skitskoj att slå sig ner och tälta med polare och folk som har samma intressen som en själv. Man kan nästan jämföra deras tältande med "vårat" LAN;ande.
March 10, 2002
ViU wrote: [quote=Gueno]Det här med att tälta utanför måste ju vara höjden av fjanteri..
Vilka lolbarn.
Varför det? Tycker det skulle vara skitskoj att slå sig ner och tälta med polare och folk som har samma intressen som en själv. Man kan nästan jämföra deras tältande med "vårat" LAN;ande.
Eller typ Hultsfred, Roskilde...m.fl.
June 3, 2001
ViU wrote: [quote=Gueno]Det här med att tälta utanför måste ju vara höjden av fjanteri..
Vilka lolbarn.
Det går att vänta några dagar så spar man pengar, tid och man slipper få rimfrost i skitskägget. 🙄
August 17, 2003
Nu har jag biljetter!! 8)
Men inte förrän på fredag, aja det är bra platser i verje fall, på balkongen på Rigoletto sal 1.
SF's hemsida: http://www.sf.se/clayton/index.....38;city=SE
om man går in på nya filmer så kan man boka biljetter redan nu på FS Kista i Stockholm, de ska ju inte släppa förrän i morgon.
EDIT: Nu har de visst tagit bort den :arg:
March 10, 2002
Stupid Ass wrote: köade i 40 min o fick billetter ja me... kanske inte dom allra bästa platserna men...
köpte ett rabattkort till matrix trean som ger halva priset på tre filmer på mån-torsdagar, kostade 60 spänn, tjänade 45 på matrix, 75 på lotr o har en film kvar
Bara 40 minuter? :S Var då?
November 9, 2002
linköping...
kom väl vid 8:05 eller nåt, framåt nio hade ja billetter
fast d va ju en skaplig kö före
rätt kul o se resterna efter "camparna". pizzakartonger o godispapper över hela gatan
EDIT: kom på en sak... ja vet att ja va där drygt 8, men efteråt gick vi in i en affär som öppnar 10... så ja stod nog längre än ja trodde... sorry guys, my mistake.
men ja har för mig ja kolla på klockan o hon va knappt nio 🙄
1 Guest(s)