July 18, 2003
Fy fan vad filmen var bra, helt klart den bästa av de tre!
Edit:
Jag har bytt topic på tråden.
Det är lugnt...ni som har sett den kan gott diskutera filmen och vad som händer i den... övriga som inte har sett den kan hoppa över denna tråd.
//skiroy
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 22, 2001
Okey, men ingen recenscion på den än så är alla snälla som sett den.
Kan vi ta dom nästa år så alla hinner se den först innan man börjar prata om vad som händer i filmen. Inte så roligt att se den sen om man vet vad som händer...
Tack på förhand...Tror alla håller me mig. 8)
May 22, 2001
Mind wrote: eh inte mkt att hänga i granen.
men det var coolt när frodo får sig en liten flygtur och knockar dendär uhm monstersaken.fan det var ju folk som börja lipa i slutet när den vithårige nissen kola vippen
Svårt för att hålla igen munnen va.. Tack så mycke nu vet man det.....
July 18, 2003
Jag ska inte bretätta något på några dar iallafall, men det var ju helt klart den bästa filmen jag har sett.
Kort sagt så var den kunglig!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 28, 2001
LuckyLuke wrote: Sluta läsa tråden? =)
Filmen va juh riktigt bra, men med några tabbar i specieal efekterna. Slutet sedan va juh så otroligt långt så man inte viste när man skulle applådera! 😀
applådera ?
BAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
har du en mantel och svärd oxå ?
ni får ursäkta mitt nattbetende, men folk tar filmen så jävla seriöst att det är ju synd om dom.
July 18, 2003
Mind wrote:
applådera ?BAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
har du en mantel och svärd oxå ?ni får ursäkta mitt nattbetende, men folk tar filmen så j**la seriöst att det är ju synd om dom.
Dessa filmer är ju mästerverk, det finns inga bättre.
Jag bar inte mantel eller svärd!
Fast de har gjort vissa ändringar i handlingen, t.ex. så bråkar inte Frodo och Sam.
IBM Thinkpad T60
July 18, 2003
DraGoN wrote: Hur ska vi som inte sett filmen veta vad du hittar på & inte hittar på? Kan du förklara det?
Du kan ju gå och kolla på den eller?
IBM Thinkpad T60
July 17, 2002
Vad i hela helvete? Ni ska inte behöva säga saker som "Säg inte hur den slutar"! Det står ju i böckerna... Nåväl, om jag får lägga in min åsikt så visst, den här delen var mest trogen böckerna, men jag tycker att det saknas något. Den där magiska känslan som fanns genom hela första delen och som tittade fram då och då (främst när Arwen och Aragorn höll på) infann sig aldrig riktigt på samma sätt i den här sista och avslutande. Men jag är tydligen den enda som tycker så. Alla andra älskar den och kom ut tårögda. Nåväl... Jag får väl vänta tills förlängda versionen kommer och se om luckorna fylls där.
October 11, 2002
The Whistler wrote: Vad i hela h*****e? Ni ska inte behöva säga saker som "Säg inte hur den slutar"! Det står ju i böckerna... Nåväl, om jag får lägga in min åsikt så visst, den här delen var mest trogen böckerna, men jag tycker att det saknas något. Den där magiska känslan som fanns genom hela första delen och som tittade fram då och då (främst när Arwen och Aragorn höll på) infann sig aldrig riktigt på samma sätt i den här sista och avslutande. Men jag är tydligen den enda som tycker så. Alla andra älskar den och kom ut tårögda. Nåväl... Jag får väl vänta tills förlängda versionen kommer och se om luckorna fylls där.
Ja men uppenbarligen har ju Peter Jackson inte följt boken till punkt och pricka, vilket vi har sett i dom två inledande filmerna, DÄRFÖR är det kanske väldigt vänligt att ingen idiot skriver ner vad som händer innan man sett filmen. Capish?
4 Guest(s)