November 29, 2003
För ett par dagar sedan så rotade jag runt lite hemma och tänkte "jag säljer lite löst skit och sparar under "lite" cash för snart är solen här och festandet kommer runt varje hörn" så går det ett par dagar och det är snö som tusan ute. Bara jag som blir knäckt av detta väder?
Trodde att våren var kommen ett tag.
February 1, 2004
Eftersom det är hyfsat anonymt här så kan jag säga att jag åkte av vägen med bilen så det sjöng om det idag... 😉 Åkte baklänges ned i diket men bilen klarade sig fint och jag fick hjälp att putta upp bilen av en trevlig kille så jag är fortfarande rullande... Dock lite lugnare i svängarna antar jag... Det är otroligt skämmigt att ha kört av vägen men det ska f*n aldrig hända igen!
January 6, 2004
Jag hatar snö som fan och dens kyla , jag vill bara ha Värme som typ i Australien där det är 15-30grader året runt. Sverige är det bästa landet man kan hamna i men det är endast vädret som förstör, det är okså det som har skapat alla Datanördar i landet, pga kyla så sitter man hemma vid datorn.
October 10, 2002
Lakszen wrote: Jag hatar snö som fan och dens kyla , jag vill bara ha Värme som typ i Australien där det är 15-30grader året runt. Sverige är det bästa landet man kan hamna i men det är endast vädret som förstör, det är okså det som har skapat alla Datanördar i landet, pga kyla så sitter man hemma vid datorn.
15-30 grader, folk i australien kan typ inte gå ut på sommrarna för det får brännskador osv, mycket tunnt ozonskikt där har jag hört
December 5, 2001
Lakszen wrote: Jag hatar snö som fan och dens kyla , jag vill bara ha Värme som typ i Australien där det är 15-30grader året runt. Sverige är det bästa landet man kan hamna i men det är endast vädret som förstör, det är okså det som har skapat alla Datanördar i landet, pga kyla så sitter man hemma vid datorn.
Du skulle lessnat på värmen isf. Finns ju inget att se fram emot då 😛
December 28, 2004
Ja, så ska det vara.
Dra till beachen efter skolan med några snygga brudar, kanske t.o.m. fixar värsta beachpartyt.
Vara allmänt ute 24/7 pga värmen.
Man slipper klä sig varmt med en massa tröjor och jackor, man kan gå stiligt i skjorta och njuta av livet, nu känns det nästan tvärtom.
October 25, 2003
whak wrote: För ett par dagar sedan så rotade jag runt lite hemma och tänkte "jag säljer lite löst skit och sparar under "lite" cash för snart är solen här och festandet kommer runt varje hörn" så går det ett par dagar och det är snö som tusan ute. Bara jag som blir knäckt av detta väder?
Jag blir äckligt deprimerad, JAG VILL INTE HA MER SNÖ!
SOMMAR. NU!
Festivaler, fester och midsommarfirande... Aaahh... -drömma sig bort-
October 22, 2002
Tindy wrote: [quote=whak]För ett par dagar sedan så rotade jag runt lite hemma och tänkte "jag säljer lite löst skit och sparar under "lite" cash för snart är solen här och festandet kommer runt varje hörn" så går det ett par dagar och det är snö som tusan ute. Bara jag som blir knäckt av detta väder?
SOMMAR. NU!
Ska du vara onykter hela sommaren?
:bgrin:
October 25, 2003
fisken wrote: [quote=Tindy][quote=whak]För ett par dagar sedan så rotade jag runt lite hemma och tänkte "jag säljer lite löst skit och sparar under "lite" cash för snart är solen här och festandet kommer runt varje hörn" så går det ett par dagar och det är snö som tusan ute. Bara jag som blir knäckt av detta väder?
SOMMAR. NU!
Tja, why not? 😉
November 29, 2003
fisken wrote: [quote=Tindy] Jag blir äckligt deprimerad, JAG VILL INTE HA MER SNÖ!
SOMMAR. NU!Festivaler, fester och midsommarfirande... Aaahh... -drömma sig bort-
Det är ju halva poängen med sommaren, alkohohol och massa lättkl'dda brudar. :pidu: :hb:
2 Guest(s)