Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 30, 2001
Jag älskar vintern. Visst, sommaren är härlig fram tills augusti, då man knappt kan gå ut utan att bli genomsvettig. Jag är då inte den enda som tycker det. Det brukar alltid komma massvis med trådar vid den tiden som handlar om folk som "dör av värmen".
Jag säger som jag alltid gjort. På vintern kan man klä sig varmare. På sommaren däremot, kan man inte göra mer än att klä av sig naken.
April 18, 2003
Vintern är ju underbar så länge det är riktig vinter och inte såna här skånevintrar som det varit dom senaste vintrarna långt upp i landet tom. Nä det ska vara mellan -5 och -15 och minst en meter snö för att det ska vara bra.
Sen ang. Australien, där fryser dom ju röven av sej om det är under 20 grader varmt, dom fryser nästan lika mkt på sin "vinter" som vi gör på våran.
Jekyll 3000 wrote: En bild säger mer än tusen ord...
[Image Can Not Be Found]
Det där är att leva..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 19, 2003
Jekyll 3000 wrote: En bild säger mer än tusen ord...
*bild*
Sant. Men nu ska vi vara realistiska här 😀
Hur ofta gör man det där då?
När jag säger att det ska vara sommar årent runt och tråkigt med vintern så är det för att jag hatar att cykla till skolan i snö, kyla och snöstorm ibland 😉
Dessutom är det just inget man kan göra utomhus (skoter visst, men jag har ingen :P).
På sommarn kan man cykla till skolan, glad, varm, lättklädd och för att inte glömma de lättklädda tjejerna 😀
Och sedan sticka och bada med polarna, kanske lite bärs... och bara njuta 😉
March 14, 2004
roxerthedead wrote: Ska det ändå vara kallt och jävligt ska det vara mycket snö lagom lite innan jul sådär. Men den här snön som kommer 2 månader för sent är bara tråkig.. när den är så j**la slaskig också
Syd Sverige problem 😛 här är det då inte slask, 5minus och pudersnö därute!
2 Guest(s)