June 3, 2001
Idag blev jag totalcharmad idag av nån tjej som vill få med mig i hjärnfonden.. 🙂
Är emot mina principer men jag gick med endå.
Eftersom att det var för sådana som har min egen åkomma så tänkte jag vara lite snäll då mot den skiiitsnygga tjejen. :bgrin:
Helt otroligt va man kan göra när man e lite desp...öh.. singel. :bgrin:
March 21, 2003
The Whistler wrote: Hahaa! Har en polare som förband sig att betala 100kr/månad till Röda Korset någon gång i trean. Han hävdar också att tjejen var skitsöt... =)
De kanske e så att de arbetar som lidl att de anställer 20-26åriga blondiner till att sitta i kassan/rekrytera ... 😛
August 16, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=macrus]Såg många många många fina brudar idag när jag var i stan och köpte ny bräda. :bgrin:
Själv såg jag bara keffing.
haha... jag har sån utstråling att folk glömmer bort allt annat när dom ser mig.. sen så tappar dom kontrollen över alla kroppsliga funktioner och blir som förlamade...
July 8, 2003
Gueno wrote: Idag blev jag totalcharmad idag av nån tjej som vill få med mig i hjärnfonden.. 🙂
Är emot mina principer men jag gick med endå.Eftersom att det var för sådana som har min egen åkomma så tänkte jag vara lite snäll då mot den skiiitsnygga tjejen. :bgrin:
Helt otroligt va man kan göra när man e lite desp...öh.. singel. :bgrin:
För alla som inte vet det så är hjärnfonden en fond dit killar utan hjärnor blir lurade att gå med av söta flickor. =) Eller något i den stilen. =)
3 Guest(s)