August 21, 2001
visste inte riktigt vart jag skulle skriva det.. var bara tvungen att berätta för någon som kan förstå lyckan, så jag berättar det för er..
Har preciiiis beställt en ny dator via jobb.. en sån där hempc.
Datorn i sig är väl ganska ordinär antar jag.
3.6 ghz p4, 1 gig minne, 250 gb hdd + 2 st 160 gb externa, geforce 4 6800 GT osv osv.. men skärmen.. skääärmen! en 23 " lcd skärm..
arrrgh vad jag längtar tills jag får den!!
Sitter hemma med en urgammal 17" crt..
Försökte beskriva lyckan för flickvännen, men hon förstod inte alls vad det var för speciellt med detta, och undrade bara om vi skulle ses i helgen eller inte.. suck..
Det trista är att jag inte får paketet förrän i maj...
http://www.hp.se/includes/libr...../23043.pdf
August 21, 2001
DiDi wrote: Va ingen 42" plasma?
Enligt skatteverket får man inte köpa monitorer på över 40" då de anser att detta inte kan räknas som en dator där syftet är att öka datorvana och intresse.. de anser att en dator med en så stor monitor går som del i hemmabiosystem.
Sen fanns det såklart inte heller möjligheten att välja nått större än 23"
hmm..
Hade det funnits, då hade jag skaffat det. Just nu tror jag dock att jag klarar mig fint i några år med en 23"
August 20, 2001
Garfzez wrote: [quote=DiDi]Va ingen 42" plasma?
Enligt skatteverket får man inte köpa monitorer på över 40" då de anser att detta inte kan räknas som en dator där syftet är att öka datorvana och intresse.. de anser att en dator med en så stor monitor går som del i hemmabiosystem.
hmm..
Hade det funnits, då hade jag skaffat det. Just nu tror jag dock att jag klarar mig fint i några år med en 23"
Stämmer det verkligen? Mina föräldrar ska få ett erbjudande där de kan välja bort monitorn och ta en 42" eller en proj istället...
August 21, 2001
DiDi wrote: [quote=Garfzez][quote=DiDi]Va ingen 42" plasma?
hmm..
Stämmer det verkligen? Mina föräldrar ska få ett erbjudande där de kan välja bort monitorn och ta en 42" eller en proj istället...
Läste det nånstanns igår.. Är dock inte hundra på att det verkligen stämmer..
1 Guest(s)