October 23, 2003
Det var det mest ytliga jag någonsin läst,ja, följ dom råden o ni får en tjej som bara bryr sej om matriela saker,, för det andra så skiter dom flesta tjejer jag känner både i bilar pengar o annat skit,, vi är inga små varelser som behöver tas om hand,, Tack för mej,Linda
October 28, 2002
Valkyria wrote: Det var det mest ytliga jag någonsin läst,ja, följ dom råden o ni får en tjej som bara bryr sej om matriela saker,, för det andra så skiter dom flesta tjejer jag känner både i bilar pengar o annat skit,, vi är inga små varelser som behöver tas om hand,, Tack för mej,Linda
Då kan ju du ta och skriva ut din insider-info då 🙄 :bok:
June 3, 2001
Valkyria wrote: Det var det mest ytliga jag någonsin läst,ja, följ dom råden o ni får en tjej som bara bryr sej om matriela saker,, för det andra så skiter dom flesta tjejer jag känner både i bilar pengar o annat skit,, vi är inga små varelser som behöver tas om hand,, Tack för mej,Linda
Då tycker jag att fröken själv ska skriva en lista på hur vi ska få henne. 😕
Jag väntar...
April 4, 2003
April 4, 2003
April 4, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=the_proffs][quote=Hauk]Bubbleangel, snälla förklara för mig vad "*s*" betyder ?
lektion i fjortis språk:
** <--- något man gör
s förkortning på skrattar
alltså *s* = skrattar
tror ja iaf
så.. nu är ja fjortis oxå? .. haha..
det har jag väll alldrig sagt 😛
October 28, 2002
the_proffs wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=Hauk]Bubbleangel, snälla förklara för mig vad "*s*" betyder ?
lektion i fjortis språk:
** <--- något man gör
alltså *s* = skrattar
tror ja iaf
Rädd för mörkztormz vrede `? :bgrin:
October 26, 2003
the_proffs wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=Hauk]Bubbleangel, snälla förklara för mig vad "*s*" betyder ?
lektion i fjortis språk:
** <--- något man gör
alltså *s* = skrattar
tror ja iaf
inte?
3 Guest(s)