April 4, 2003
Hauk wrote: [quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=Hauk]Bubbleangel, snälla förklara för mig vad "*s*" betyder ?
lektion i fjortis språk:
** <--- något man gör
s förkortning på skrattar
alltså *s* = skrattar
tror ja iaf
så.. nu är ja fjortis oxå? .. haha..
det har jag väll alldrig sagt 😛
Rädd för mörkztormz vrede `? :bgrin:
exakt 😀
April 4, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=the_proffs][quote=BubbleAng3L][quote=the_proffs][quote=Hauk]Bubbleangel, snälla förklara för mig vad "*s*" betyder ?
lektion i fjortis språk:
** <--- något man gör
s förkortning på skrattar
alltså *s* = skrattar
tror ja iaf
så.. nu är ja fjortis oxå? .. haha..
det har jag väll alldrig sagt 😛
inte?
nääää vad har du fått det ifrån 🙄
July 19, 2001
Valkyria wrote: Det var det mest ytliga jag någonsin läst,ja, följ dom råden o ni får en tjej som bara bryr sej om matriela saker,, för det andra så skiter dom flesta tjejer jag känner både i bilar pengar o annat skit,, vi är inga små varelser som behöver tas om hand,, Tack för mej,Linda
omg.. Tjejj nr2 för tilfället?? Erkänn, du tänder på killar med snabba datorer... Eller inte..
Alltså, guitarr är gay 😉 Vad händer när hon får reda på att farssan är professionell frimärkssamlare eller nåt då?
August 20, 2001
HELIX wrote: [quote=Valkyria]Det var det mest ytliga jag någonsin läst,ja, följ dom råden o ni får en tjej som bara bryr sej om matriela saker,, för det andra så skiter dom flesta tjejer jag känner både i bilar pengar o annat skit,, vi är inga små varelser som behöver tas om hand,, Tack för mej,Linda
omg.. Tjejj nr2 för tilfället?? Erkänn, du tänder på killar med snabba datorer... Eller inte..
Alltså, guitarr är gay 😉 Vad händer när hon får reda på att farssan är professionell frimärkssamlare eller nåt då?
Då har man enligt Gueno i alla fall... redan fått vad man vill ha... 🙄
October 26, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=BubbleAng3L]*s* betyder smile på BubbleAng3L språk.. 😉
Jaså BubbleAng3L-språk = lunarspråk
kan ja inte påstå.. visste då inte att man använde sig av *s* på "Lunar" men men.. de är ju deras problem..
🙂 att jag nvände *s* beror dels på att jag gjort de dom senaste 5 åren..:) nån kompis i England jag tog efter.. 🙂
June 3, 2001
DiDi wrote: [quote=HELIX]Alltså, guitarr är gay 😉 Vad händer när hon får reda på att farssan är professionell frimärkssamlare eller nåt då?
Haha!
Japp.. hysterisk sex.
BubbleAng3L wrote: att jag nvände *s* beror dels på att jag gjort de dom senaste 5 åren..:) nån kompis i England jag tog efter.. 🙂
S lär ju inte betyda skratt på engelska iallafall.. så vad står det för?
October 26, 2003
Gueno wrote: [quote=DiDi][quote=HELIX]Alltså, guitarr är gay 😉 Vad händer när hon får reda på att farssan är professionell frimärkssamlare eller nåt då?
Haha!
Japp.. hysterisk sex.
BubbleAng3L wrote: att jag nvände *s* beror dels på att jag gjort de dom senaste 5 åren..:) nån kompis i England jag tog efter.. 🙂
som ja skrev från början.. *smile* (om du läser dom tidigare inläggen.. 🙂
December 7, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=Gueno][quote=DiDi][quote=HELIX]Alltså, guitarr är gay 😉 Vad händer när hon får reda på att farssan är professionell frimärkssamlare eller nåt då?
Haha!
Japp.. hysterisk sex.
men gör en jävla smile då för helvete.... tex: 😀 🙂 😛 ffs
October 26, 2003
peppe20 wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Gueno][quote=DiDi][quote=HELIX]Alltså, guitarr är gay 😉 Vad händer när hon får reda på att farssan är professionell frimärkssamlare eller nåt då?
Haha!
Japp.. hysterisk sex.
men gör en j**la smile då för h*****e.... tex: 😀 🙂 😛 ffs
men du behöver inte bli så aggresiv. (*s* *s* *s* <-- bara för o reta dig!)
November 16, 2002
BubbleAng3L wrote: *s* betyder smile på BubbleAng3L språk.. 😉
hehe jag som alltid trott att det betyder typ tsss ,*s* ser ni inte likheten är slående
@Guenos första inlägg: om quinnan inte gillar mig som jag är kan hon pysa jag ska fan inte hålla på att byta personlighet bara för att få en människas kärlek, för då älskar jag inte mig själv vilket gör mig oförmögen att älska någon annan... (Poetiska Metz 🙄 )
då får jag väl leva i ofrivillig celibat resten av livet då 😮 🙁
@Hauk: man är inte homosexuell om man är scout... utan bara tvingad utav ens föräldrar o slutar så fort man kan...
4 Guest(s)