March 20, 2003
Vampis wrote: Ja du är väl webmaster där?
Näää....men det är mitt livsmål att bli det....jag har alla hästar som har släppts på svenska marknaden och slottet i alla 8 olika utgåvor....3 ed. är nästan bäst efter det har det blivit lite väl mainstream men det är rätt lätt att skilja ut wannabesen från de riktigt hängivna ponyälskarna.
January 17, 2002
Sluta säga att det är diskriminerande, isåfall är det diskrimenterane att vara sig själv...
Förövrigt, kan nån admin klistra en tråd full med alla roliga länkar som postas så vi slipper detta i framtiden? Jag tål inte att garva så mycket som jag gör åt den där bilden :bgrin:
January 12, 2004
CoLiC wrote: Sluta säga att det är diskriminerande, isåfall är det diskrimenterane att vara sig själv...
Förövrigt, kan nån admin klistra en tråd full med alla roliga länkar som postas så vi slipper detta i framtiden? Jag tål inte att garva så mycket som jag gör åt den där bilden :bgrin:
Det är en jävla skillnad att skratta åt någon och att skratta med någon...
January 17, 2002
obelix wrote: [quote=CoLiC]Sluta säga att det är diskriminerande, isåfall är det diskrimenterane att vara sig själv...
Det är en j**la skillnad att skratta åt någon och att skratta med någon...
Orka diskutera detta
Yttrandefrihet, jag får skratta åt vem jag vill eftersom folk får skratta åt mig
January 12, 2004
CoLiC wrote: [quote=obelix][quote=CoLiC]Sluta säga att det är diskriminerande, isåfall är det diskrimenterane att vara sig själv...
Orka diskutera detta
Yttrandefrihet, jag får skratta åt vem jag vill eftersom folk får skratta åt mig
Så då måste du även vara en anhängare av mobbing...
May 19, 2003
Ok, jag hade INGEN aning om att det var en utvecklingsstörd pojke/flicka på bilden. Fick länken av en kompis.
Jag tyckte iaf att bilden var roligt, men bara för det så behöver inte det betyda att jag hatar/har något emote utvecklingstörda.
Det brukar komma massa onödiga trådar med länkar varje dag, så jag är inte den enda.
Om det nu var så kränkande eller ej kul, lås/ta bort tråden.
January 17, 2002
obelix wrote: [quote=CoLiC][quote=obelix][quote=CoLiC]Sluta säga att det är diskriminerande, isåfall är det diskrimenterane att vara sig själv...
Orka diskutera detta
Så då måste du även vara en anhängare av mobbing...
På sätt och vis, om nån får mobba mig så får jag mobba honom, ömsesidigt.
Fast det betyder ju inte att jag mobbar någon som inte är taskig mot mig.
January 17, 2002
Vamp wrote: Ok, jag hade INGEN aning om att det var en utvecklingsstörd pojke/flicka på bilden. Fick länken av en kompis.
Jag tyckte iaf att bilden var roligt, men bara för det så behöver inte det betyda att jag hatar/har något emote utvecklingstörda.
Det brukar komma massa onödiga trådar med länkar varje dag, så jag är inte den enda.
Om det nu var så kränkande eller ej kul, lås/ta bort tråden.
Gör inte det bara för att par pantskallar grinar för att visa sig mognare än resten.
December 7, 2003
^Morbid^ wrote: Ok, nu brister det. Jag är 19 till att börja med, till skillnad från alla små finniga bögjävlar på 13+ här. Politisk korrekthet och gullegull i all ära men NH tar fan priset. Banna mig nu för jag lägger ner min vistelse här självmant.
Håller med där. (Inte för att jag tänker dra, men iaf)
4 Guest(s)