November 22, 2001
Beror på var du bor.
Billigt skulle jag valt 0.5mbit bostream (har det själv)
300 i månaden.
Spray finns oxå för det priset, men jag litar mer på bostream.
Snabbt så e det bara att välja någon av bostreams andra lösningar, men de kostar ju därefter.
Kan du inte ha bostream ta telia.
August 21, 2001
Minns det som igår.. när jag fick nyckeln i min hand.. nyckeln till min första egna lägenhet. Åhhr vilken skön känsla det var!
Ett tips.. som kan låta som det kommer från mamsen själv..
Håll snyggt där.. undanplockat och diskat..
Det gör så jävla mycket för helhetsintrycket.. och man trivs fan så mycket bättre då.. Visserligen var jag en av dem som det tog två eller.. tre år för att komma på detta.. 😕
August 20, 2001
Intel4Ever wrote: Fasken vad skönt för dig som har flyttat hemmifrån ska ochså göra det innom snar framtid, får jag fråga dig hur mycket har du slängt ut på lägenhet och prylar i lägenheten samt vad har du fått????
Hmm... Har väl lagt ut en 1500kr på tapeter/färg mm... Har haft tur och fått en hel del möbler/saker från föräldrarna och släktingar. Sedan har det ju blivit några resor till Ikea. 😉
Garfzez wrote: Minns det som igår.. när jag fick nyckeln i min hand.. nyckeln till min första egna lägenhet. Åhhr vilken skön känsla det var!
Det gör så j**la mycket för helhetsintrycket.. och man trivs fan så mycket bättre då.. Visserligen var jag en av dem som det tog två eller.. tre år för att komma på detta..
Jo det är en härlig känsla. När man första gången fick sin nyckel och man gick runt i sin då tömda lägenhet. Sen första dagen efter man flyttat... mysigt värre.
Städa, diska och sådant är ju en självklarhet. De flesta gångerna i alla fall...
Hmm.. har inte satt upp datorn eller stereon änn... Är det normalt??? 😉
February 5, 2003
DiDi wrote: [quote=Intel4Ever]Fasken vad skönt för dig som har flyttat hemmifrån ska ochså göra det innom snar framtid, får jag fråga dig hur mycket har du slängt ut på lägenhet och prylar i lägenheten samt vad har du fått????
Hmm... Har väl lagt ut en 1500kr på tapeter/färg mm... Har haft tur och fått en hel del möbler/saker från föräldrarna och släktingar. Sedan har det ju blivit några resor till Ikea. 😉
Garfzez wrote: Minns det som igår.. när jag fick nyckeln i min hand.. nyckeln till min första egna lägenhet. Åhhr vilken skön känsla det var!
Det gör så j**la mycket för helhetsintrycket.. och man trivs fan så mycket bättre då.. Visserligen var jag en av dem som det tog två eller.. tre år för att komma på detta..
Jo det är en härlig känsla. När man första gången fick sin nyckel och man gick runt i sin då tömda lägenhet. Sen första dagen efter man flyttat... mysigt värre.
Städa, diska och sådant är ju en självklarhet. De flesta gångerna i alla fall...
Hmm.. har inte satt upp datorn eller stereon änn... Är det normalt??? 😉
NÄ det är ju det första man ska göra...
1 Guest(s)