October 27, 2001
Snö = problem
Jag tänkte åka till gymmet idag, men så blev det icke.
Först och främst låg det 40-50cm snö och vilade på vår uppfart. Det tog 3 timmar för mig och far att skotta bort allt och då tog vi inga långa pauser.
Efter det nöjet var man inte så pigg på att ge sig iväg. Det fick bli lite film istället. 😛
Även fast jag hade haft orket hade det inte gått, för i vår *host* "stora stad" (Ulricehamn (se försvinnande liten)) drygar de med skottningen av småvägar. Så jag hade kommit ner till brevlådan, men inte längre. 😛
Klart man kan gå, men... näää!
Bilder på den uppskottade högen och lite annan snö.
Var det bara i Västergötland det öste ner snö eller finns det fler offer i vårt avlånga land? (Förutom de som valt att leva i evigt insnöande - norrländningarna) 😛
October 15, 2002
Bor själv i halmstad så har det börjat snöa varena j-vla natt...tror du det e kul att skotta uppfarten varenda dag? nähä du...ska man till Konsum på fot eller cykel så säger jag bara lycka till, för man kommer knappt fram. Jo, så kul var det, hoppas ni andra har ännu mer snö! 😀
May 1, 2003
Callister wrote: Mc nice, jag kommer ta MC kort direkt istället för bilkort. Har redan fixat en sån där Honda Goldwing(?) något sådant iaf.. ganska stor.. 🙂
Wow, en bamse sak.. kollade på en sådan ida på invigningen av Honda MC center i GBG.. 240 000 😮
Gillar inte dem så jätte mkt.. som en bil juh..
Honda hornet 600.. mkt fin 🙂
Har en Honda 125L.. tar lätt mckörkort nu till våren.. hann inte förra..
Marcan- wrote: Snö är fan det bästa med vintern!
Snowboard :hb: :D/
Så sant, men i gbg finns inga backar.. men v.7 blir det att fara till sälen och åka 😀
October 5, 2003
Marron wrote: [quote=Callister]Mc nice, jag kommer ta MC kort direkt istället för bilkort. Har redan fixat en sån där Honda Goldwing(?) något sådant iaf.. ganska stor.. 🙂
Wow, en bamse sak.. kollade på en sådan ida på invigningen av Honda MC center i GBG.. 240 000 😮
Gillar inte dem så jätte mkt.. som en bil juh..
Honda hornet 600.. mkt fin 🙂
Har en Honda 125L.. tar lätt mckörkort nu till våren.. hann inte förra..
Marcan- wrote: Snö är fan det bästa med vintern!
Snowboard :hb: :D/
Så sant, men i gbg finns inga backar.. men v.7 blir det att fara till sälen och åka 😀
r6an är ju inte fel annars, får mitt a-kort när jag fyller 20 får nästan bli att sälja bilen och köpa en sån då istället.
September 13, 2002
ska ta MCkort till våren..
men de kostar ju 800 spänn för en 80 min lektion.. snordyyyrt..
å vad ska man med en goldwing till? skit hoj..
risbrännare skareva..
å snö/slask finns de här i skövde med.. tare lungt med handbromsen i nerförsbackar å kurvor när ni kör i 60+ .. de sladdar hej vilt..
2 Guest(s)