June 28, 2001
euhm snö ja
fan jad hadde den roligaste kvällen på jääääääääääääävligt länge just nu, var hos en polare och partaja, kvällen var la sådär men när vi gick därifrån så fanns det självklart nybyggda hus som man bara var tvungen att springa in i och ha snöbollskrig =)
fyfan säjer jag bara, detta är absolut det roligaste jag har varit ed om på 2 år.
alltså jag ensam på övervåningen i nån villa mot 5 pers och jääääääävla massa kramsnö, dom sa att jag inte träffade men jag drog ner en hel pluton av tyskarna utan nån tveklan.
aldrig har CS varit så rolig som när an har näven full av kramsnö, kändes verkligen som CS, inte för att jag spelar det längre en jäklar vad det påinde om det spelet.
snö är underbart, förutom när an krashar ed farsans bil i en IShög och böjer fäljen.
btw in M knapp glappar ganska rejätl, lust att ge ig ett TDG bord innan jag når 10 k ?
October 27, 2001
heimdal, neeeerå, det var ju uppenbart att stolpen hade onda avsikter och hade planerat attacken mot mig i veckor.
Hellspawn79, ja fi f*n va det är backigt här. Det är dock bra träning att växa upp här och leva med att bilar kommer glidandes från tvärgator. 😛
Morbid, tackar 🙂
Mind, hmm, snöbollskrig innomhus? Ibland måste man faktiskt gå ut, t.ex. då man ska kasta snö och köpa tangentbord. 😛
Böja fälgen - ajj du.
December 7, 2001
men era mesar
fick skotta 4 gånger igår och 2 gårnger idag...
1 Guest(s)