January 17, 2002
Nejdå!
Sedan jag "stack" härifrån har jag tagit det lugnt med datasittandet, börjat lyfta skrot och skaffat ny flicka, tänk vad lite avhållsamhet kan ställa till med? Saknade er lite för mycket, och faktumet att vissa skrev att de inte skulle sakna mig då jag begav mig härifrån gjorde det bara ännu lättare att dyka upp igen!
Ledsen att göra mina "fans" besvikna, men nu är jag tillbaka, redo för nya politiskt inkorrekta diskussioner!
Legalisering av Marijuana/Cannabis, oppositionen?
:bgrin:
January 28, 2003
Börja med att läsa Missbrukar-tråden om du vill diskutera Cannabis 😉
Just nu ångrar jag inte att jag startade vadslagning om hur länge du skulle bli borta, men det har diskuterats 😛
Well well, ingen trodde väl att du skulle vara borta för evigt, så välkommen tillbaka är la att ta i? 😀
October 24, 2003
CoLiC wrote: Nejdå!
Sedan jag "stack" härifrån har jag tagit det lugnt med datasittandet, börjat lyfta skrot och skaffat ny flicka, tänk vad lite avhållsamhet kan ställa till med? Saknade er lite för mycket, och faktumet att vissa skrev att de inte skulle sakna mig då jag begav mig härifrån gjorde det bara ännu lättare att dyka upp igen!
Ledsen att göra mina "fans" besvikna, men nu är jag tillbaka, redo för nya politiskt inkorrekta diskussioner!
Legalisering av Marijuana/Cannabis, oppositionen?
:bgrin:
h0h0 schaaa! 😀 Tror det är väldigt många som blir glada och firar hårt ikväll! Välkommen 😛
January 17, 2002
MrWeizel wrote: Börja med att läsa Missbrukar-tråden om du vill diskutera Cannabis 😉
Just nu ångrar jag inte att jag startade vadslagning om hur länge du skulle bli borta, men det har diskuterats 😛
Well well, ingen trodde väl att du skulle vara borta för evigt, så välkommen tillbaka är la att ta i? 😀
Wooo! Fan vem ha skapat den i min frånvaro? Ni har ju fått lite smak medans jag varit borta 😀
Nah, visste att jag inte skulle sticka permanent, har alldeles för roligt här för att avstå längre perioder 😉
3 Guest(s)