October 25, 2003
Mind wrote: [quote=ELIS]Klart vi vill se en bild på den nya Colic (muskelberg) och sin flickvän!!
oh jag har en bild på den blivande flickvänen men den får jag inte lägga upp.
(den är cencuerad oxå =) )
Miiiiiind, nu ska vi inte lyda ColiC...
Kom igen! [Image Can Not Be Found]
September 7, 2003
Callister wrote: Jo, det är jävligt fånigt att skylta/skriva att man ska dra härifrån för att man vill det, värre att starta tråd om det också. :bgrin:
Men om man måste dra pga. flytt eller något är det en helt annan sak. 🙂
Haha, ofta man måste sluta hänga på ett forum för att man flyttar 😉
July 27, 2002
.doedels wrote: [quote=Callister]Jo, det är jävligt fånigt att skylta/skriva att man ska dra härifrån för att man vill det, värre att starta tråd om det också. :bgrin:
Men om man måste dra pga. flytt eller något är det en helt annan sak. 🙂
Haha, ofta man måste sluta hänga på ett forum för att man flyttar 😉
Menade om man typ inte fick internet på nya bostaden lr nåt 🙂
March 14, 2004
Tindy wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=skiroy][quote=AMD_RULEZ]Så där ja... Det enda som saknas är min avatar...;)
Ja var kan du ha lagt bort din avatar? 😉
Den som visste...;)
Jag borde faktiskt få tillbaka min snart, jag har bara vart dum en gång
En gång för mycket tydligen 😛
February 23, 2004
En man som verkligen står för sina ord.
CoLiC wrote:
Nu lämnar jag detta forum, jag orkar inte med denna eviga idioti.Ta nu inte "Sex med minderåriga" tråden som ett enskillt fall av ångvältning, det kunde ha varit vilken diskussionstråd som helst. Men nu orkar jag inte mer, ni får tralla på själva här nu, det finns ingen anledning att lägga ner energi på att få ett gäng träskallar (Inte alla, men du vet nog om jag menar just dig) att försöka förstå något, vadsomhelst... Återigen, den senaste tråden är bara ett exempel på hur det alltid går till.
1 Guest(s)