August 2, 2001
Var där för några timmar sen. Birgitta Dahl, före detta talman i riksdagen, försökte ge mig en röstlapp för socialdemokraterna men jag tackade nej och röstade på piratpartiet istället. Kanske en bortkastad röst men det är iaf bättre än en röst på borgarna.
Det är grått och mulet ute, dvs. ett perfekt deprimerande väder för en borgerlig valseger. Fast än är det inte kört.
April 13, 2004
nXsty wrote: Var där för några timmar sen. Birgitta Dahl, före detta talman i riksdagen, försökte ge mig en röstlapp för socialdemokraterna men jag tackade nej och röstade på piratpartiet istället. Kanske en bortkastad röst men det är iaf bättre än en röst på borgarna.
Det är grått och mulet ute, dvs. ett perfekt deprimerande väder för en borgerlig valseger. Fast än är det inte kört.
Och så går du och röstar på ett "icke chansparti", konstigt om du nu inte vill att borgarna skall vinna valet, du hjälper ju inte till kan jag ju säga 🙄
March 11, 2003
nXsty wrote: Var där för några timmar sen. Birgitta Dahl, före detta talman i riksdagen, försökte ge mig en röstlapp för socialdemokraterna men jag tackade nej och röstade på piratpartiet istället. Kanske en bortkastad röst men det är iaf bättre än en röst på borgarna.
Om du ville ha en vänsterseger, så kan jag inte mer än glädjas av att säga att det du gjorde var just en röst på borgarna. Men det tackar vissa av oss för....;)
November 27, 2003
Vi försöker hålla nere antalet trådar om valet. Använd den som redan finns.
https://www.nordichardware.se/.....45057.html
* tråd låst *
1 Guest(s)