January 11, 2003
oxiswoofer wrote: idag gjorde jag mitt sista prov i gymnasiet..i digitalteknik..(fick mvg 😀 ) o nu har jag absolut inget mer kvar....känns så otroligt härligt... tre års slit med natur har tagit slut nu... nu e det studenten om 1.5 vecka bara...hehe! har ni mkt kvar i skolan?
Hehe... tro mig du är inte klar förräns du är död... (allvar) för du kommer tvingas lära dig skit hela livet, och bli testad lite då och då...
Dessutom så har du nog ett antal år i högskola om du inte har enorm tur och får ett super jobb direkt...
January 23, 2002
oxiswoofer wrote: paddanx: jo självklart...menar att jag inte har något kvar i gymnasiet 🙂 skall bli skönt med lite sommarlov 🙂 senn e det tre års studier på högskolan o sånt 🙂
Precis, så just nu är det ju härligt härligt för dig men det varar ju bara över sommarn. 😛
Njut av studenten pöjk. 😀
May 19, 2003
Suck, i höst börjar min pina. Fast det är ju en rolig linje jag valt, så det ska väl inte vara så jävligt. Måste säga att nian har typ vart ett skämt. Ca 2 veckor kvar, gör typ ingenting. Hela nian har bara vart slappt :D.
Ska bli kul att flytta hemifrån och sticka till Uppsala. Ska gå Medietekninker på GUC om någn undrar.
1 Guest(s)