July 29, 2003
jahapp kollade i brevlådan där låg Dustins katalog ...
öppnar o kollar på grafikkorten hittar ett Hercules 9800XT för 3250:-
gubben greppar telefonen ringer. bästelller en jens of sweden o
en 160gb seagate disk till mej. sen när han försöker beställa graffet
säger d att det utgott .. bara vafan sätter ni upp en fet bild me en röd sak med priset 3250 i er katalog för .. :@ sur nu!
December 5, 2001
Pim_ wrote: [quote=Franz]Du kan få samma kort på komplett.se för 3130:-. Lägg till frakt och det blir ungefär samma pris!! 🙂
Dusitn skriver alltid utan moms så det blir mkt billigare tom...
Precis, allting kan låta billigt där vid första ögonkastet men längst ner på sidan står det alla priser EXKL. moms.
March 19, 2003
Dustin är ett serigöst företag som andra företag kan lita på med leverans osv.
Vi har dustin som första leverantör av dator prylar på jobbet och jag älskar dem för deras service.
Beställer man nått så har man de dagen efter, eller om man vill ha det samma dag så kan man få det utan problem.
Men de kan ju vara så att de extra kronorna går till bättre service och inte db.se service som skickar paketet efter en vecka.
Men dustins största inriktning är ju som sagt företag.
February 21, 2003
UndaC wrote: dustin tar ju sjuka överpriser, varför handla där?
Som privatperson så är det väl kostnadsmässigt inte så smart. Men de är VÄLDIGT pålitliga och säkra vad gäller service och leveranser så det är oftast företag som handlar hos dem och har således speciella avtal. Vanliga svenssons är inte deras primära kundkrets.
July 3, 2001
jag tycker dustin har blivit billigare nu under de senaste åren.... vissa saker köper jag där... om jag inte hittat det billigare nånannanstans.. tex mitt t-bord tror jag jag beställde från dustin... priserna ligger ju numera nästan på samma nivå som komplett och db.. och servicen är underbar! min polares mp3 spelare krånglade en gång... tog inte ens en vecka att få den fixad..
December 5, 2001
=JoNaZ= wrote: jag tycker dustin har blivit billigare nu under de senaste åren.... vissa saker köper jag där... om jag inte hittat det billigare nånannanstans.. tex mitt t-bord tror jag jag beställde från dustin... priserna ligger ju numera nästan på samma nivå som komplett och db.. och servicen är underbar! min polares mp3 spelare krånglade en gång... tog inte ens en vecka att få den fixad..
Vilka priser då?? Tbord eller?
1 Guest(s)