May 17, 2002
Eftersom att debatten Volvo vs Saab ofta kommer upp (så fort någon säger bil, motor eller något annat som har med med det att göra) så tyckter jag att det kunde vara på sin plats med en liten poll i det ämnet.
Vad tycker Nh-medlemmarna, Saab eller Volvo?
Låt nu inte det bli för mycket pajkastning i tråden.
edit: jag är ju volvofrälst så..
November 5, 2001
Volvo. Har liksom bara blivit så. Gick Volvogymnasiet, anställd på Volvo, har en Volvo, föräldrarna och de flest släktingar åker Volvo, farfar jobbade på Volvo från det att han var 17 år tills han gick i pension, flera andra släktingar jobbar på Volvo. Är nog ganska partisk i frågan.
May 17, 2002
Starscream wrote: [quote=Krqagyzzz]Jag har alltid gillat volvo, jag har ju en volvo just nu, har likasom Arny blivit hjärntvättat på volvogymnasiet. Men min nästa bil kommer inte att bli en Volvo, inte en Saab heller.
Svikare 🙁 :eye:
sa bara ett nästa bil inte blir en volvo, men att nästnästa blir en volvo är nog mycket troligt.
May 1, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Starscream][quote=Krqagyzzz]Jag har alltid gillat volvo, jag har ju en volvo just nu, har likasom Arny blivit hjärntvättat på volvogymnasiet. Men min nästa bil kommer inte att bli en Volvo, inte en Saab heller.
Svikare 🙁 :eye:
sa bara ett nästa bil inte blir en volvo, men att nästnästa blir en volvo är nog mycket troligt.
Då du insett att allt annat än volvo är skit? 😛
1 Guest(s)