January 14, 2002
adamnassjo wrote: Volvo.
Fast jag måste säga att saab är sköna som attan. Frågan är bara varför dom ska sticka ut och ha sina egna lösningar till så mycket, det kostar ju...!?
bra exempel.. saab tillverkade ett helt eget skruvhuvud till saab 900 växellåda för massa år sen.. så bara därför var de tvugna att lägga ut säkert miljoner på att tillverka både skruvarna och mejslar som passade dem 😛
har inget emot saab eller så men den "lösningen" var ju lite annorlunda
January 14, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]måste säga att det är jämnare än jag trott.
Samma här. Hade förväntat mig en större övervikt för Volvo. Är ju trots allt ett större märke än Saab.
volvo må vara ett större märke men här i sverige är nog saab och volvo rätt jämnlika men i USA är nog saab mer okänd
November 5, 2001
Quarzi wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]måste säga att det är jämnare än jag trott.
Samma här. Hade förväntat mig en större övervikt för Volvo. Är ju trots allt ett större märke än Saab.
volvo må vara ett större märke men här i sverige är nog saab och volvo rätt jämnlika men i USA är nog saab mer okänd
Beror nog ganska mycket på var i Sverige man bor. I Skövde är Volvo vanligare än Saab medans jag antar att det är tvärtom i Trollhättan. Sett till hela landet tror jag fortfarande att Volvo är lite vanligare. Är ju egentligen bara att kolla hur många nya Volvo respektive Saab det säljs i Sverige varje år.
September 5, 2001
Arny wrote: [quote=Quarzi][quote=Arny][quote=Krqagyzzz]måste säga att det är jämnare än jag trott.
Beror nog ganska mycket på var i Sverige man bor. I Skövde är Volvo vanligare än Saab medans jag antar att det är tvärtom i Trollhättan. Sett till hela landet tror jag fortfarande att Volvo är lite vanligare. Är ju egentligen bara att kolla hur många nya Volvo respektive Saab det säljs i Sverige varje år.
kolla reklamationerna med;) volvo toppar den listan överlägset jämför i % självklart då eftersom Volvo säljer några fler ex av sina bilar;)
1 Guest(s)