May 12, 2005
Var det nån som såg Äntligen hemma i tisdags? De ska tydligen ha byggt en klättervägg.
Fick man någon insikt i hur man verkligen gjorde, eller var det som Roomservice där man bara ser utgångspunkten, en jävla massa spacklande och målande (eftersom det är målarförbundet som gör programmet), massa krystat käckt småsnack, och så slutresultatet?
January 14, 2002
whak wrote: Jag såg det.
Timell hade en mdf skiva, som han satte fast "klätterhandtag" på. Ni vet sådannadär för barn. Ungefär som i klätterväg. Dom skruvade han fast på mdfskivan. Sedan skruvade han fast den i väggen.
Det var inte Timell som gjorde det 😛 det var killen med hunden som lagar mat hela tiden 😛
May 10, 2002
whak wrote: [quote=Quarzi] Det var inte Timell som gjorde det 😛 det var killen med hunden som lagar mat hela tiden 😛
Yeye, same shit diffrent name. 🙂
Påtal om Timell, är det bara jag som tror han är grymt elak när han är full? typ efter ett par glas kan han vara som vilken janne som helst men minsta lilla grej så lackar han till och kastar en hammare i skallen på nån.
däremot någon som jag tror är jävligt trevlig när han är på fyllan är är han tobbe trollkarl, fast han är lite småbögig så jag vet fan inte.
dom två skulle vara intressanta att se på samma fest när dom båda är lite runda om fötterna, typ tobbe kör ta-näsan-tricket på timell. Timell skulle lätt ta han dock. Så vad som händer efter näsan är inte så svårt att lista ut. Jävlar vilken idiot Timell är.
:arg:
September 12, 2001
abishai wrote:
Påtal om Timell, är det bara jag som tror han är grymt elak när han är full? typ efter ett par glas kan han vara som vilken janne som helst men minsta lilla grej så lackar han till och kastar en hammare i skallen på nån.däremot någon som jag tror är jävligt trevlig när han är på fyllan är är han tobbe trollkarl, fast han är lite småbögig så jag vet fan inte.
dom två skulle vara intressanta att se på samma fest när dom båda är lite runda om fötterna, typ tobbe kör ta-näsan-tricket på timell. Timell skulle lätt ta han dock. Så vad som händer efter näsan är inte så svårt att lista ut. j**lar vilken idiot Timell är.
Nu när du nämner Timell så kan jag berätta att han har jag festat med.
Trevlig kille även när han var som fullast men han hade en fäbless att ta sig en titt under kjolarna på tjejerna som var med. 🙂
En tjej dansade lite bordsdans och hon hade en tämligen kort kjol på sig och Timell tog chansen att lyfta lite på den samt böja sig ner en smula.
Vad som sedan hände när tjejen upptäckte det är dock en annan historia. 😀
May 10, 2002
skiroy wrote: [quote=abishai] Påtal om Timell, är det bara jag som tror han är grymt elak när han är full? typ efter ett par glas kan han vara som vilken janne som helst men minsta lilla grej så lackar han till och kastar en hammare i skallen på nån.
däremot någon som jag tror är jävligt trevlig när han är på fyllan är är han tobbe trollkarl, fast han är lite småbögig så jag vet fan inte.
dom två skulle vara intressanta att se på samma fest när dom båda är lite runda om fötterna, typ tobbe kör ta-näsan-tricket på timell. Timell skulle lätt ta han dock. Så vad som händer efter näsan är inte så svårt att lista ut. j**lar vilken idiot Timell är.
Trevlig kille även när han var som fullast men han hade en fäbless att ta sig en titt under kjolarna på tjejerna som var med. 🙂
En tjej dansade lite bordsdans och hon hade en tämligen kort kjol på sig och Timell tog chansen att lyfta lite på den samt böja sig ner en smula.
fan där gick ju min teori i kras, skit samma, det är ändå nånting med timell, han har en mörk sida. :arg: :cy:
September 12, 2001
abishai wrote: [quote=skiroy][quote=abishai] Påtal om Timell, är det bara jag som tror han är grymt elak när han är full? typ efter ett par glas kan han vara som vilken janne som helst men minsta lilla grej så lackar han till och kastar en hammare i skallen på nån.
fan där gick ju min teori i kras, skit samma, det är ändå nånting med timell, han har en mörk sida. :arg: :cy:
Timells "mörka" sida" är att han levde loppan rejält under 80-talet som sedan renderade en smula ekonomiska problem.
Efter hans inhopp i TV så är det en tämligen helylle även om att han har en fäbless för kvinnor. Men vem fanken har inte det ?
April 18, 2003
abishai wrote:
Påtal om Timell, är det bara jag som tror han är grymt elak när han är full? typ efter ett par glas kan han vara som vilken janne som helst men minsta lilla grej så lackar han till och kastar en hammare i skallen på nån.däremot någon som jag tror är jävligt trevlig när han är på fyllan är är han tobbe trollkarl, fast han är lite småbögig så jag vet fan inte.
Hehe, vad har du i glaset ikväll då? 😉
1 Guest(s)