October 2, 2002
Sådär. Nu har jag nyss kommit hem från Filmstaden Sergel efter att ha sett Sagan om de Två Tornen, och för er som inte har sett det kan jag berätta att denna film är helt sjukt makalöst bra. Även fast klockan närmade sig halv tre på natten satt man ändå klarvaken för att se Aragorn o Co spöa skiten ur lite orches! 8)
Gå och se filmen så fort ni bara kan, ni kommer verkligen inte bli besvikna.
Bry er inte om stavfelen i detta inlägg, jag e trött o klockan är 4 och jag ska sova nu! Ha det gott grabbar! 🙂
May 23, 2001
Hehe min lillebror såg den inatt här i Mora!
Jag ska se den idag kl 20.00 kan knappt bärga mig. Ladda upp med Lord of The Ring Exteended igår... Den verkligen aslång, men så jävla bra...
Och det bästa med filmerna är ju att trean kommer troligtvis bli bäst, den boken slår ju det mesta i bokväg iaf.
June 20, 2002
är jag den enda här som inte tyckte att fellowship of the ring var något speciellt...??? böckerna är också sega och långdragna... finns mycket bättre fantasyböcker än de...
men men, ska nog se two towers imorgon ändå...
men mest längtar jag efter nästa StarWars-film... 8)
August 2, 2001
boogey wrote: är jag den enda här som inte tyckte att fellowship of the ring var något speciellt...??? böckerna är också sega och långdragna... finns mycket bättre fantasyböcker än de..
Sagan om ringen är helt klart en av de bästa böcker jag läst!
Delad plats med Liftarens guide till galaxen.
Även de gamla Narnia- böckerna är väldigt bra tycker jag.. ska börja på den näst sista boken ikväll.. "Silvertronen".
Filmerna, hittils har oxo varit mycket bra, till och med bland de bästa filmer jag sett, men böcker är alltid bättre..
Ska läsa allt som tolkien har skrivit, sen läsa om LGTG, Sedan gå in på Sagan om drakens återkomst.. bara ~25 böcker eller ngt.. men det läser man väl på en eller 2 månader... :bok:
Tar gärna emot förslag på andra bra fantasyböcker/serier.
March 20, 2001
Den var bra.. men jag hade faktiskt förväntat mig lite mer SLAKT! 😛 för det man hörde från alla som sett förhandvisningarna så skulle dom ju slås hela tiden.. men inte fan gjorde dom det inte.. var ju as mycket då det bara var en jävla massa tjat. men dom är jävligt snyggt gjorda!! fy fan vilken jävla animering av gollum... det måste var den absolut bästa jag sett nån gång.. 😛 såg den 00.02 idag.. 😛 palladium 1 i övik.
2 Guest(s)