September 5, 2001
PaiN wrote: Ok dehaer kommer låta konstigt, gnälligt och verka som om jag bodde på gatan eller nått. Problemet är i grund och botten att det är dyrt att köpa filmer och musik, därför finner endel alternativa vägar. Då kan man ju gå till botten med detta och se varför det är höga priser, men då kommer alla skylla på att jag är lagd åt moderat håll och inte tro mig, men faktan pekar ju på ett stort rött S... (Socialdemokraterna, som sitter vid makten)
Hehe...så du tror att om Moderaterna får styra så blir det mindre piratkopiering...? Det var juh bra, ni moderater verkar skylla allt på sossarna...ska bara vänta och se när den här kommer
"hade moderaterna styrt i sverige hade USA aldrig släpt a-bomben det är sossarnas fel".
March 20, 2002
daggerr wrote: nog är den ute alltid, snackade med en i går som hade sett den. Men skall dom straffa alla som laddar ner den? ja då lär dom ju ha en del att göra, för att uttrycka sig milt 🙂 dessutom så tror jag inte att dom förlorar speciellt mycket pengar på att den kommer ut lite innan. hade man tänkt se den på bio så gör man det nog. Det är ju lixom inte en sån film som gör sig speciellt bra på en skärm som är < 200" typ :)
200" .... sjysst en sån skärm vill jag ... skulle jag lugnt vilja se Sagan om de två tornen på ... Vart tjacka du den skärmen eller vad kostade den ?! 😉
October 8, 2001
Peggy wrote: WEeee....
Jag vet en site för dig!
DEN ÄR RANKAD SOM NR1 AV DOM ALLA!! :eye:
Lunastorm, adressne är http://www.lunarstorm.se en site för dig 😛
2 Guest(s)