February 11, 2001
Faan. Gjorde något jag inte borde. Vi köpte en vedklyv av min enormt snåle morfar för 4000:- Pappa och jag växlade in dem till enkronor o frös ner var enda krona i 2st 15 liters spannar med vatten. Farsan o jag höll på o garva ihjäl oss innan. Gubben blev sketsnopen, hostade [höll på å få hjärtattack] o stack med spannarna. Kan tänka mig han sitter med en blåslampa o räknar kosing nu. Heh.. Där fattas faan inte en krona!
Jag sålde också min asfina MC idag vilket jag också ångrar nått enormt. Frontweelstop på den var inga problemas. Heh. Där försvann min lilla frihetsfågel..
Skriv om era fräcka saker eller saker ni ångrar. Obs. Inte för gammla omtalade saker nu va.. Nya bravader skall det va. ha!
Ha det bäst o j**las lite med alla för min skull.
December 23, 2000
Skulle skjutsa en snubbe mellan Smögen & Kungshamn en midsommar. Körde m.a.o svarttaxi och drog in en fet slant!
Men denna snubbe var så himla tjatig å rent utsagt a pain in the ass, så jag satte av honom på en liten ö mitt i skärgården.
När jag senare på natten åkte hem (runt 3 på morgonen) satt killen kvar där! :grin::grin::grin:
Inget som jag ångrar iofs...!
-----------------
/LeviAthaN - "It's gotta be intense! Or I'm not game...!" -- Levi @ DreamHack 2000
[ Detta inlägg ändrade av Fredrik F 2001-04-30 16:05 ]
February 11, 2001
February 19, 2001
Skjut inte med luftpistol mot bilar som kör på motorväg. Skjut inte med luftgevär vid ett dagis så att kulan hamnar på en bil och går igenom plåten så att man blir jagad över halva stan men lyckas komma undan (1annan åkte fast o skvallra "hämden e ljuv")slå inte personer.kasta inte ägg på hus och åk fast. Jag ångrar inget... 😀
January 4, 2001
2001-05-01 01:40, skrev p0w:
2001-04-30 03:03, skrev Coore:
haha.. var skylldig en kompis 80:-, gedde honom 160st 50åringar... 😀Hade du haft dom 50 kärringarna som sexslavar under sängen innan lr ?? 😀
HAHAHAHAHA... vad fel det kan bli... men jag antar att ni fatade ändå...
February 11, 2001
:snurr: :snurr: :snurr: 😀
Jahopp. Coolt. Fler tabbar o misstag??? Kom igen nu va..
-----------------
MVH/Mattias, recensent.
P3:800@1008 MHz Alpha PEP66 1.95V 34 grader Full Load, MSI BXMaster mammabräda
Integrerat Promise UltraATA66 moddat till:-> FastTrack66.
[ Detta inlägg ändrade av TheGhozt 2001-05-02 13:13 ]
December 23, 2000
Hmmm... för ett par månader sen lyckades jag supa min dåvarande flickvän under bordet så det stod hääärliga till!! 😀
Vi satt på förfest hemma hos henne och svepte Tequila. Efter tionde shotten började jag dricka vatten istället och fortsatte att hetsa henne att dricka. Det slutade på 15-16 st till slut och hon mådde dåååligt...!
Där lärde jag henne att inte vara så kaxig när det gäller alkohol...! 😀
January 4, 2001
2001-05-03 19:29, skrev Fredrik F:
Hmmm... för ett par månader sen lyckades jag supa min dåvarande flickvän under bordet så det stod hääärliga till!! 😀Vi satt på förfest hemma hos henne och svepte Tequila. Efter tionde shotten började jag dricka vatten istället och fortsatte att hetsa henne att dricka. Det slutade på 15-16 st till slut och hon mådde dåååligt...!
Där lärde jag henne att inte vara så kaxig när det gäller alkohol...! 😀
haha... j**lar... jag har en kompis som alltid sniker öl och sprit när vi festar... så några andra kompisar till mig pissade i en ölburk och ställde på bordet... tog inte många minuter innan han höll ölburken med piss i handen och drack.. HAHA... han klagade över att ölen var lite varm.. HAHAHAHA
nu sniker inte han så mycket mera.. 😀
1 Guest(s)