June 28, 2001
nu till sommar blir det många långa bilfärder, redan nu på söndag morgon bär det av till DE för att inhandla öl. det tar la 12 timmar.
och festivaler och lite andra små kampingrundor där man spenderar låååååång tid i en bil.
har ni några bra tips eller dåliga, alla tips är bra iof, på vad man kan göra under en bilresa.
just imorn är det bara nissar i bilen så sexlekar är ju uteslutet.
annars kan jag inte tänka på nått mer än att äta och läsa tidningar, och motvilligt sitta o sniffa på andras fisar.
November 5, 2001
Se till att skaffa den här skivan. Hade en motsvarande kassettband när jag var yngre. Är en personlig favorit.
June 28, 2001
Arny wrote: Se till att skaffa den här skivan. Hade en motsvarande kassettband när jag var yngre. Är en personlig favorit.
den ser väldigt plågsam ut.
sova skulle funka, men jag tror inte att resten av sällskapet skulle uppskatta om jag tog med mig proppar och en kudde o la mig för att sova.
December 15, 2003
Mind wrote:
bär det av till DK för att inhandla öl. det tar la 12 timmar.
Fy fasen, jag är glad att jag inte bor uppe i norra asien (ovanför typ Eslöv, helt andra seder och språk..) Själv kan jag välja på stadsbuss eller pendeltåg, kommer själv till köpenhamn på max en timme om det är typ kl fyra på natten 😉
Fast det är klart, jag handlar aldrig öl i Danmark, det är för dyrt, billigare i tyskland (max 4-5 timmar tur och retur )
On topic: Om det inte är du som kör så kan du varva sova med att leka "luften är fri" med dina medpassagerare.
March 1, 2003
moona hastighetskameror...
http://trafikinfo.vv.se/trinimap/
2 Guest(s)