May 12, 2002
När man åker genom städer tycker jag iaf att det är kul att vinka till alla och försöka få så många som möjligt att vinka tillbaks. Det är så kul att se när dom tror man är nån dom känner, fast sen när dom märker att det inte är det tvekar dom lite och ser förvirrade ut: 🙂 hur kul som helst! Musik och gammal hederlig bilbingo är inte helt fel heller.
Jo just jag, en sak vi gjorde på väg hem från fjällen en gång var att vi hade små rör som vi laddade med kladdiga papper. (vi hade två bilar) Sedan körde vi om och sköt på varann. Lite skoj. fast kan man ju skjuta poå andra bilar också.
March 3, 2004
December 15, 2003
LorD_Kvadd wrote: HerrPutte : Var bor du egentligen?
Musik alltid...Sjung med...Kommentera andra bilar. Vinka till alla som du kör förbi. Eller sitt och stirra som fan ut genom fönstret
centrala malmö, 5 min promenad till tågstationen (om citytunneln blir klar så har jag ca 1.5 min till en av nedgångarna och tågen går normalt var tjugonde min till köpenhamn)
February 12, 2003
http://www.hejbilist.nu borde ha svaret. Prova expertpanelen.
June 28, 2001
DiDi wrote: Fan är du ensam i bilen eller? Annars finns det något som heter konversera 🙂
en vad ?
allt tjöt kommer till ett slut.
heh detdär med att vinka till folk är jobbigt, händer mig ofta tycker jag.
anyway, precis när vi åkte igenom tullen till danmark så vinkade en polare till någon snubbe som stog utanför och väntade på någon, han såg ju måtta förvånad ut.
30 min senare bränner det förbi en svensk bil och den nissen i pasagerar sätet vinkandes =)
han såg ut som lasse åberg i sina unga dar oxå.
1 Guest(s)