October 28, 2002
Jo, efter fredagens eskapader kände jag att det vore angenämt att byta erfarenheter med andra NH'are.
Vilka saker har ni vaknat med i lägenheten efter en kväll "under the influence" ?
Detta skall väl vara ungefär allt;
1st "GB Gubbe"
X antal vägkoner
Olika "kiosk flaggor", Sibylla, MER etc.
En bunt tidningar
Mycket olika skyltar, vägskyltar, företagsskyltar etc
Kläder, glasögon, tändare etc i oändlighet
en flytväst
ett täcke (Från Scandic)
En ca 5x2 meter stor banderoll med texten "Östersunds Posten".
Orkar ni även addera små historier till era erövringar är ju det ett enormt plus!
July 23, 2005
June 28, 2001
Koner i oräkneligt antal, ett par GBglass skyltar och även den björnen.
Telefonnummer utan namn, tändsticksaskar, mer sprit än när jag gick ut 😮
Har även bekanta som lyckats få med sig djur från ... euhm, den stora parken som finns här i gbg vad den nu heter, ute i frölunda.
Edit: Slottsskogen heter det ju !
Har som tradition att sno konor/glassgubbarna och lägga i bagaget på bilen som vi lånat för att ta oss till o från stan, då ägarna själva är för upptagna med att ta taxi.
October 25, 2003
Förutom en massa tråkiga standardgrejer som andras kläder, glas, cigg och sprit:
En willys-flagga, stor som tusan. Fattades fortfarande på en av flaggstängerna vid willys i gävle senast jag kollade...
Tolv kartonger (24pack) ägg. Icas sopcontainer var skitkul att leta saker i klockan 4 på morgonen.
Min nuvarande flickvän 😉
August 16, 2005
Jag och ett par till fick med oss en sån där skylt som taxichaufförerna håller upp vid flygplatser mm.
"Stenmark" stod det på den och vi var ju givetvis övertygade om att vi hade fått tag på en riktig relik i form av Ingemar Stenmarks skylt som han tittat på för att hitta sin gubbe vid stationen/flygplatsen.
Den kanske ligger kvar i en låda här hemma så det blir ju högt samlarvärde för de som samlar på såna här skyltar... eller kanske inte.
September 30, 2004
July 18, 2003
gb gubbe
carlsberg flagga, dock försvann den senare
några flickor
lite skyltar
o.s.v.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)