January 14, 2002
Mind wrote: saker att göra på en buss
jag finner det bekvämt att läsa metro på bussen, lysna på musik underlättar oxå.sitta och försöka klura ut vad för typ av underkläder folk som sitter på bussen har, vilken färg dom har.
annars, tvätta min bil
om jag hade en bil så hade jag åkt runt i den imorrn 😛
April 2, 2004
January 14, 2002
Combat wrote: För att mamma blir arg när du skolkar 5 veckor i sträck kanske? =)
Du kan jhu åka till heron, gå därifrån på vänstersida om IKEA, ta dig till mitt jobb, ringa micke å åka hem till honom? 😛
lite fel där.. 😛
åka till heron, komma dit å ser 2 personer, är där inne, ringer micke, börjar gå mot ditt jobb, ringer dig, du klagar på att du inte har snus :P, går på vänster sida om IKEA, går till bankomaten, plockar ut pengar till käk, ringer dig å tänkte fråga om du ville ha snus eller inte, du svarar inte, jag går vidare till dig, kommer in, vi snackar ett tag, micke kommer, vi går å äter, vi kommer tillbaka en stund och sen åkte vi hem till micke, och mina armar är sönderivna av hans katt 😛
January 14, 2002
Pluxor wrote: skriv ut en massa papper om php och sätt dig i en park och läs dom. Nästa dag kanske du kan göra ett eget uploadscript istället för att sno andras :p
möjligt.. men inget olagligt att sno den då kodaren av den uploaden publicerat den för allmänheten att annvända
June 23, 2002
Quarzi wrote: [quote=macrus]Åka in till den vackra staden Stockholm om du inte redan bor i innerstad o spana in brudar.. dock ska man göra det när det är varmt ute. 😛
orka åka till stan ensam 😛 så tråkigt
Ta in på hotell och sov bort tiden du inte kan vara hemma då.. vad kräsen du ska vara. 😛
January 14, 2002
macrus wrote: [quote=Quarzi][quote=macrus]Åka in till den vackra staden Stockholm om du inte redan bor i innerstad o spana in brudar.. dock ska man göra det när det är varmt ute. 😛
Ta in på hotell och sov bort tiden du inte kan vara hemma då.. vad kräsen du ska vara. 😛
kan ju lika gärna lägga mig på en parkbänk 😛 billigare iaf
June 23, 2002
Quarzi wrote: [quote=macrus][quote=Quarzi][quote=macrus]Åka in till den vackra staden Stockholm om du inte redan bor i innerstad o spana in brudar.. dock ska man göra det när det är varmt ute. 😛
kan ju lika gärna lägga mig på en parkbänk 😛 billigare iaf
Kallt? Tänk om du blir rånad tänk om det kommer nån våldtäktsman/kvinna.. :bgrin:
Åk och hälsa på polare på jobbet/skolan?
1 Guest(s)