January 14, 2002
macrus wrote: [quote=Quarzi][quote=macrus][quote=Quarzi][quote=macrus]Åka in till den vackra staden Stockholm om du inte redan bor i innerstad o spana in brudar.. dock ska man göra det när det är varmt ute. 😛
orka åka till stan ensam 😛 så tråkigt
Ta in på hotell och sov bort tiden du inte kan vara hemma då.. vad kräsen du ska vara. 😛
kan ju lika gärna lägga mig på en parkbänk 😛 billigare iaf
Kallt? Tänk om du blir rånad tänk om det kommer nån våldtäktsman/kvinna.. :bgrin:
Åk och hälsa på polare på jobbet/skolan?
du kan ju läsa min lilla resumé av dagen längre upp 😛 åkte till en polares jobb å hälsade på..
sen om det är kallt eller inte.. man har ju filt med sig, lite kartonger och en spritflaska täckt med en papperspåse 😛
June 23, 2002
Quarzi wrote:
du kan ju läsa min lilla resumé av dagen längre upp 😛 åkte till en polares jobb å hälsade på..
sen om det är kallt eller inte.. man har ju filt med sig, lite kartonger och en spritflaska täckt med en papperspåse 😛
Ojdå, seg jag är.
Tänkte att det var imorrn, men så efter man kan vara. 😛
January 14, 2002
macrus wrote: [quote=Quarzi] du kan ju läsa min lilla resumé av dagen längre upp 😛 åkte till en polares jobb å hälsade på..
Ojdå, seg jag är.
Tänkte att det var imorrn, men så efter man kan vara. 😛
gäller imorrn med (inget att göra delen asså, får se vad som händer :P)
2 Guest(s)