January 28, 2003
förlamning eller andra obotliga handikapp är först...
att vänsterextrema grupper såväl som högerextrema hade tagit makten (vill inte skapa debatt, men är ärlig ;))
mista någon närstående är också vädligt högt på listan!!
men just nu är jag mest rädd för att pappa inte godkänner lånet som kommer ge mig egen dator :bgrin:
btw; välkommen till värstingklubben Steel 🙄
March 17, 2002
July 19, 2001
Aundrey wrote: men Catstyle, har inte kraften att börja debatera nu, ändå om det är turbaserat ...men kan dra lite kort när jag ändå började skriva...
"Konservatism" ideologien baserad på att bevara samhället så som det har varit, inga drastiska förändringar, behålla kyrkan, kungen o vise verse. Staplar vi upp det lite fint, med några myntsäckar på toppen, har vi då våran lilla söta kung, som styr o ställer, under honom hittar vi dessa präster som har en text inbankad i pannan "wee fool you", runt de springer det runt några soldater som skyddar de mot mysstyckande, lite här o var sitter det fina damer iklädda i fina kläder o käkar några dyra räkor,, och så proletariat som bär upp alla de här orden jag nyss skrev för dig.
NEEEJ! Tror du inte att vi andra också har läst samhällskunskap i högstadiet? Den bilden finns nämligen i varenda skolbok... Suck.. Alltså om man är konservativ så vill man inte ta några förhastade beslut utan bara ändra sig när det behövs.. Helt perfekt alltså..
September 30, 2003
4 Guest(s)