December 22, 2000
March 17, 2002
Oj oj oj vilken gammal tråd 🙂
Jag längtar också efter sommaren.
Bara känslan av att trampa runt på cykeln vid 22-tiden i kortärmat är skönt.
Och speciellt när man trampar runt på det stället där jag brukar va...
Där kan man se en och annan bildåre, och folk på bågar.
Och självklart jag som bakslangsåker =)
Oldschool member since 2002.
February 12, 2002
Länktar även efter att få ta fram porschen som stått i garaget/Ex ladugård över vinter. Sätta mig på skinsätet slå i gång airkonditionen och lyfta bort targan för det är så varmt, å åka en sväng på staan.. 8)
senare lägga sig i en solstol, bara ligga där och slippa tänka det mista på studierna. För vid det här laget är de långt borta och avlägset någonstans där längst bak i nån dammig vrå av huvet.
Fara å bada och ligga på stranden och förbättra solbrännan å fårståss spana efter toppless och string bikinis.
Senare på kvällen fara på beachparty där vi grillar träffar polare (och brudar) och super oss glada........
Å alla Festivaler sen!!! åååååååå.....
Fatta så skön sommarn är!!!
December 15, 2002
jag längtar också till sommarn 8) vintern är rent förjävlig egentligen... kallt och snöigt och ljust typ 2 timmar om dan. och sen är det en till grej som är bra med sommarn nämligen Dreamhack, visserligen är det dremhack på vintern mé men då fryser man ju röven av sig när man går till sibylla bredvid och käkar 😀
February 12, 2002
Nä nog är vintern en trevlig årstid med... Man kan ju köra skoter!! 🙂
Åsså är det mörkt så mycket så man mår inte illa av att man kastar bort dagen framför datorn, dessutom så ser man bättre vad som händer på skärmen då det är mörkt.. Och det blir ju mysigare!
Men nu vill jag ändå ha sommar beroende på den snöfattiga vintern som fått min skoter att sjunka i värde ännu mer trotts att den inte kommit till mycket användning.
Å för alla de härliga saker man kan göra på sommarn... :blink:
1 Guest(s)