October 25, 2003
Redfaction wrote: Man måste ju skära i köttat och titta så de tär genomstekt, inte fan e det grillens fel utan bara ditt eget.
Lika glad som alltid...
Det där händer även den bästa, hur många gånger har man inte fått kastat kycklingen på grillen igen efter första tuggan?
March 10, 2002
[-Pale- wrote: ] Haha!
Man får fråga efter en tratt eller någe.Dom bad mig lämna ett avföringsprov när jag låg på sjukan förut, men jag sket i det. Eller struntade i det är nog lämpligare ordval.
Det va inte så stor "kopp" man fick heller. Och hård i magen va jag oxå, inte skitit på flera dagar, då tänker jag fan i mig inte försöka träffa en liten kopp när jag äntligen lyckas skita.
January 12, 2004
Man får fråga efter en tratt eller någe.Dom bad mig lämna ett avföringsprov när jag låg på sjukan förut, men jag sket i det. Eller struntade i det är nog lämpligare ordval.
Det va inte så stor "kopp" man fick heller. Och hård i magen va jag oxå, inte skitit på flera dagar, då tänker jag fan i mig inte försöka träffa en liten kopp när jag äntligen lyckas skita.
Man ska väl bara lämna ett litet prov på sin faeces, inte lämna in hela "klubban"
April 14, 2002
Dehman wrote: [quote=[-Pale-]] Haha!
Varför är jag inte förvånad att du tyckte det var roligt? 😛
December 15, 2002
hahahh fyfan
October 18, 2002
Bar-Code wrote: [quote=obelix]Man ska väl bara lämna ett litet prov på sin faeces, inte lämna in hela "klubban"
Japp! Man får en liten sked med också som man kan skopa ner skiten i koppen med, ser ut ungefär som McFlurry-skeden 🙂
Va?
Jag fick ingen sked 🙁
Men vadå, ska man ner och plaska i toaletten efter den när man är klar?
March 19, 2003
macrus wrote: [quote=BarateaU]Som sagt, kan man inte bara spy upp allt man käkat?
Bakterierna har väl hunnit sprida isf? Kan vara svårt att få med alla bakterier då. 😛
Tänkte mer på om jag slänger i mig en stek och sen ser på tv'n 5 min efter att den är rutten så borde man kunna spy upp den utan att kroppen får i sig allt för mycket?
Äh stor vetenskap de där.
1 Guest(s)