January 4, 2001
BelGarath wrote: Det vore ju rätt kul och snacka me moderatorerna speciellt coore för han har bra musiksmak
men LAN är inget för mig..
Men ta dig i kragen och kom till DHW så ska jag bjuda på musik som kommer få dig helt extas.. 😉
HuGGe wrote: och Coore hade nog mest kul av alla i båset, varför får han berätta själv :bgrin: (var tvungen)
w00t? 🙄
Extatic wrote: hehe förresten, vilka såg jag inte på Donken i falköping på söndagen efter lanet? Jo inga mindre än Noddan och Coore stod där och skulle handla käk 🙂
Åhfan... Och inte vågade du hälsa då heller...
Den som inte kommer och hälsar på nästa gång, den personens IP tar jag reda på, kommer till hans plats och bär med honom till våran monter.... 😉
February 3, 2003
shlumpen wrote: [quote=Deadleg][quote=shlumpen]PositivtDen söta tjejen som satt i WC3-crew och gav fin utskit :bgrin:
jag hoppas att du menade utsikt 🙂
Fan vad alla ska märka ord. Klart jag menade utsikt, din dumme fan.
Sålänge detta inte blir som SweC så ska vi vara glada... 🙂
February 22, 2003
shlumpen wrote: [quote=Deadleg][quote=shlumpen]PositivtDen söta tjejen som satt i WC3-crew och gav fin utskit :bgrin:
jag hoppas att du menade utsikt 🙂
Fan vad alla ska märka ord. Klart jag menade utsikt, din dumme fan.
Men lighten up för fasen, det där var ett solklart skämt
August 27, 2003
Blaxxor wrote: Hur blev det med armbrytningen ? Var det inte nån som skulle klå alla i armbrytning ? 😀
Det var jag 8)
Men det verkade som ingen vågade och eftersom det var så lite forumiter så flöt de bara ut i sanden. Men utmaningen är kvar på DHW så de är bara att komma.
*planerar på ett chillout corner med xbox, projektor, nakenbilder @ Coore och en myssoffa*
July 22, 2003
HuGGe wrote: [quote=Blaxxor]Hur blev det med armbrytningen ? Var det inte nån som skulle klå alla i armbrytning ? 😀
Det var jag 8)
Men det verkade som ingen vågade och eftersom det var så lite forumiter så flöt de bara ut i sanden. Men utmaningen är kvar på DHW så de är bara att komma.
*planerar på ett chillout corner med xbox, projektor, nakenbilder @ Coore och en myssoffa*
Hehe =) Så det var ingen som vågade alltså 😛 😉
August 27, 2003
Blaxxor wrote: [quote=HuGGe][quote=Blaxxor]Hur blev det med armbrytningen ? Var det inte nån som skulle klå alla i armbrytning ? 😀
Det var jag 8)
Hehe =) Så det var ingen som vågade alltså 😛 😉
nopp
iofs hade jag inte ens tid att göra hälften av de jag hade planerat på DH, typ som att börja spela StarWarsGalaxies och tanka hem nya Omega drivisar. Vart typ supporten hälften av DH tiden och typ tanka freeware resten av tiden.
Sova är överskattat, fick ihop sex timmar på 4 dagar
March 21, 2003
Positivt:
Hitta nice greejor på DH.trade
200gb Med .txt ;O
Mkt plats (Platsen brevid mej var ledig så jag hade 2 st 😛 )
Fint folk (Fast en hel det skrikande cs spelare)
Negativt:
Mkt skit musik(Damp ryck på allt pling pong booom)
Fick min mobil stulen :arg:
Vann inget i tävlingarna...
Fick inga posters....
Satans varmt ibland (Rad21)
Stökigaste raden genom tiderna
Dyr jolt
Till nästa dh:
Byta musik..
NH rad (Nice ide)
Vill ha SM i Google !!!
Tävlingar för bara NH medlemmar
Mindre Tattare !!!!!!!!!!
En Fisk!
Jag ska fixa : Promme och riktig madrass (Lära mej sova på lan)
July 10, 2003
Posetivt:
*Gratis Oboy man kunde hämta lite då och då 🙂
*#dreamhack.trade
*DC Hubbarna
*Badet
*Sällskapet jag var där med
*Alla tävlingar
*Alla sponsorer och utställare som man kunde gå och kika in 🙂
Negativt:
*IDIOTERNA som satt mitt emot oss, de började bråka med varandra och skvätte cola över våra datorer/skärmar :burn:
*För låga stolar, eller för höga bord.
*Kallt i sovsalen
*För mycket cs-spelande småbarn
*Alldeles för mycket skitmusik
*Vattenfallreklamen... :arg:
December 15, 2002
Kom på en massa andra saker förutom det jag skrev. Hatade idioterna framför oss som skvätte cola på oss :arg:
Sen var ju inte nötterna på scenen det bästa på DH, känns som om dom känner sig tvungna att ställa sig där och snacka massa improviseat skitsnack på full volym i högtalarna
EDIT: Coore, nästa gång LOVAR jag att komma fram och hälsa lite smått 🙂 Nu har du det på papper
June 28, 2001
Coore wrote: Nästan bara positiva saker att säga om DHS2004, fanken vad kul det var att träffa alla man snackat så mycket med på nätet fast aldrig träffat...
Oxå alltid lika kul att träffa dom man träffat några gånger innan...Ett par negativa saker dock.
Alla jäkla skitungar som inte kan hålla händerna i styr utan snor verktyg som vi har tagit med för att hjälpa folk med deras datorer HELT GRATIS!
Peter och Hugge blev tillsammans av med verktyg för runt tusenlappen.
Dom har alltså gått rejält back på att ge ut gratis support!Att det kom rök ur min dator var väl ingen höjdare heller direkt, men jag vet en som njöt av det *tittar argt på skidan* 😛
Ser skarpt fram emot DHW och då hoppas jag att många av er medlemmar som är där slutar vara så mesiga och istället vågar gå fram och snacka med oss!
ett tips är att ta kort på alla som lånar verktyg, och om dom inte återkommer med dom så kör ni upp nyllet på en fin liten Bioduk och efterlyser ungarna.
November 26, 2002
Det här med att vi inte presenterar oss är lätt ordnat, NH förbokar en rad el. liknande, kanske i närheten av båset?
kan inte vara så svårt, ni samarbetar väl med DH? vi köper biljetter här på NH inom en tidsgräns,
eventuella kvarvarande biljetter går tillbaka till DH-ticket, och vips så kan Coore & Co släpa på oss så mycket de vill.
3 Guest(s)