October 18, 2002
började året med att återhämta mig från benmärgstranstplantantion... den utfördes iofs i slutet av augusti 2006, men va på benen lagom till 2007. Sen va det bara att börja komma i form.
Fick ett antal infektioner i lungorna.
Vatten i lungorna.
Och avslutar nu året med en dubbelsidig lunginflamation.
Och en ny cancer utredning. Som tyder på återfall just nu.
Så mitt nya år börjar i sängen med feber och svårt att andas... woho!
August 7, 2001
nvidiaamd wrote: [quote=dree]Enda som är nytt för iår är att jag bet mig i tungan och kunde inte prata på 2veckor.
kan inte låta bli att skratta , sorry
själv har amn bara fått förkylning 2-3 gånger. det var väl allt. då coh då får man ont i halsen men det är ju inget o br sig om!
Hehe ingen fara. Det hela var mest bara komiskt. Fungerade som raggningsreplik på krogen att inte kunna prata iaf. 😛
February 3, 2003
Har inte varit mycket till förkylningar eller liknande för min del i år.
Dras dock som vanligt med en ständigt återkommande hosta, vilket ska vara något fel på mina bronkiter eller något i den stilen. Låter lite som en döende gnu som rökat hela sitt liv när anfallen kommer, eller något i den stilen 😛
Nu bär det av till nyårsfest, alltid lika roligt att titta på fulla ungdomar hehe
Gott nytt år!
February 4, 2003
Krya på dig stackare.
Varit frisk, förutom mitt första ULCRÖS COLIT skov, som blev ganska allvarligt. Men som jag nu i alla fall känner mig frisk från (går på underhållsmediciner). Otroligt skönt må bra ! Var sjukskriven totalt fyra månader tror jag.
Men huvudvärk, feber och sånt har jag inte haft något av. Förutom när jag varit bakis, och spytt gala, frusit som ett fån och haft huvudvärk för en halv befolkning då.
February 17, 2004
Många av alla de möjliga sjukdomar folk lever med idag beror på att de inte rör på sig i tillräcklig mängd. Jag har aldrig haft problem med sjukdomar eller verk i kroppen förutom träningsverk och idrottsskador.
Däremot har jag extremt känsliga luftrör, så är ständigt sjuk under vintern. Denna vintern har varit lite bättre (dock 6 veckors influensa) för det har varit plusgrader.
så Krya på Dig 2008!
September 5, 2001
En förkylning bara.
2006: En förkylning där också. En krock också, ytliga sår med beståend knävärk (återkommande). Inget att lipa över dock.
2005: Vinterkräksjukan.
2004: Två förkylningar.
2003: Lugninfluensa, och två förkylningar.
Har haft det ganska bra, trotts att jag håller mig borta från frukt&grönt.
July 18, 2003
Callister wrote: Jag brukar inte bli sjuk men när jag blir det får jag HÖG feber väldigt fort och då sover jag 20 timmar och vaknar upp frisk som en nötkärna. Effektivt immunförsvar.
Så, feber två ggr detta år.
Samma som mig då. Taskigt att jag hade en av dessa 2 sjukdagar igår/idag. 3 dagar före en tenta... Går inte alls att plugga då man är hängig och trött.
July 27, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=Callister]Jag brukar inte bli sjuk men när jag blir det får jag HÖG feber väldigt fort och då sover jag 20 timmar och vaknar upp frisk som en nötkärna. Effektivt immunförsvar.
Så, feber två ggr detta år.
Samma som mig då. Taskigt att jag hade en av dessa 2 sjukdagar igår/idag. 3 dagar före en tenta... Går inte alls att plugga då man är hängig och trött.
Nej när det väl gäller så är det sängen för min del. Orkar knappt kolla tv. 🙂
1 Guest(s)