June 28, 2001
heimdal wrote: [quote=Mind]WB
jag är den samma men jag har fått en solbränna och jag har haft mkt o göra på sistonde så mitt spammande har nästan halverats på den sista tiden.
märks inte att ditt spammande minskat
beror nog på att alla andra har slutat posta så mkt på sistonde.
November 16, 2002
hmm missa att både kåår(min stjärtgosse på IRC) och dhega va på arvikafestivalen skulle vart kul att träffa nån nh människa nångång
annars har jag vart lika trist o ointressant som vanligt
juste kom me på ViU´s nystartade spammlista för IRC kanalen =) ligger förövrigt på plats nr 42 😀
September 13, 2002
Metz wrote: hmm missa att både kåår(min stjärtgosse på IRC) och dhega va på arvikafestivalen skulle vart kul att träffa nån nh människa nångång
annars har jag vart lika trist o ointressant som vanligt
juste kom me på ViU´s nystartade spammlista för IRC kanalen =) ligger förövrigt på plats nr 42 😀
NH|skiroy har lunat för mycket 54.7% av vad han/hon skrev innehöll en smiley 🙂
muuahahaa
Q försöker få folk att tro att han är snäll och gav därför 1412 personer @
NH|Fakkah är väldigt schizofren. Han/Hon talade med sig själv 123 gånger!
NH|WiggeR|zzZ behöver få munnen tvättad med tvål. 8.0% av raderna innehåll fula ord
February 21, 2003
Öwall wrote: [quote=Ogrebeast][quote=heimdal]glöm inte CoLiCs "sir lancelot i rullstol" äventyr
Vill höra 😮
kommer knappt ihåg det..
i korta drag:
colic satt i rullstol och fiskade, sen rullade han lite och stack spöt i någon..
Nä det kan man inte lyckas med
Känns lite Mr Bean över det hela...
September 13, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Öwall][quote=Ogrebeast][quote=heimdal]glöm inte CoLiCs "sir lancelot i rullstol" äventyr
Vill höra 😮
kommer knappt ihåg det..
i korta drag:
colic satt i rullstol och fiskade, sen rullade han lite och stack spöt i någon..
Nä det kan man inte lyckas med
Känns lite Mr Bean över det hela...
han krokade fast draget i näven på offret också..
finns en hel tråd om det..
"lancelot nånting" heter den
October 28, 2002
Ogre! Du är en saknad gestalt på froumet vill jag säga! Kan inte annat än glädjas åt att du upskattar min avatar, det hela kommer utvecklas till en svensk fan-sida för alla dr.phil anhängare.
Kommer startas i samband med Hauk-Storm, sveriges största mötesplats på internet *fnizz*
Belgonthyrion har jag inte sett på ett bra tag, men senast så var han sig lik, Mind leder över mig i "mest inlägg ligan". Jag är jue iaf i toppen! Sen skulle jag leda om man räknade på kvalite / inlägg.
Ser inga förgängliga trådar i allmänt inte 8) Jag startade en liten omröstning bara :bgrin:
Blåmåne fick som sagt någon form av frispel, saknar honom mkt, han kommer säkert tillbaka när han blivit frisk!
Du gjorde väl lumpen i östersund btw? Du var väl på Yran? 8)
eller det kanske va stormaz..... :cy: ?
February 21, 2003
Hauk wrote: Kan inte annat än glädjas åt att du upskattar min avatar, det hela kommer utvecklas till en svensk fan-sida för alla dr.phil anhängare.
Kommer startas i samband med Hauk-Storm, sveriges största mötesplats på internet *fnizz*
Dr Phil är en figur som speglar den amerikanska masspsykosen 🙄 :bgrin:
Hauk wrote: Mind leder över mig i "mest inlägg ligan". Jag är jue iaf i toppen! Sen skulle jag leda om man räknade på kvalite / inlägg.
Gentemot Mind eller alla andra? Om du menar gentemot Mind så var den meningen så självklar att den inte behövde skrivas (avvaktar Minds reaktion...)
Hauk wrote: Ser inga förgängliga trådar i allmänt inte 8) Jag startade en liten omröstning bara :bgrin:
hehe :bgrin:
Hauk wrote: Du gjorde väl lumpen i östersund btw? Du var väl på Yran? 8)
Nope. Jag var på Såtenäs och MHS i Halmstad. [Image Can Not Be Found]
February 21, 2003
Hauk wrote: Håller med dig, Phil är en underbar man!
Måste säga att det råder nån slags hatkärlek till Dr Phil. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att se programmet som är ren äcklig amerikansk dynga, men det är skönt att det finns någon som är så amerikansk att man kan klanka ner på om man känner sig lite anti-amerikansk för en stund.
October 27, 2001
BelGarath wrote: fan vad elaka ni e! 😛 🙁
jag e bara fjortis på internet och jag är 16, i verkliga livet är jag inte fjortis.
belgablås is saying over and out
...och det hoppas du att vi ska tro på?
Titta han är ju tillbaka! Men varför har han en bild på ett foster i sin avatar?
February 22, 2003
PaiN wrote: [quote=BelGarath]fan vad elaka ni e! 😛 🙁
jag e bara fjortis på internet och jag är 16, i verkliga livet är jag inte fjortis.
belgablås is saying over and out
...och det hoppas du att vi ska tro på?
Titta han är ju tillbaka! Men varför har han en bild på ett foster i sin avatar?
haha foster! den tog nästan under bältet..Show me yourself!
2 Guest(s)