October 27, 2001
BelGarath wrote:
haha foster! den tog nästan under bältet..Show me yourself!
Jag känner inget behov av att göra det, men om jag någon gång skulle göra det får du kommentera det hur mycket du vill.
Annars kan du väl släpa dig till Dreamhack så kan vi mötas öga mot öga.
October 28, 2002
han va så jävla rolig idag!!
"Do people like walk up to you in a store and just says "bitch..!"?"
sen var det lite sättet han sa bitch på också 😛
Imorgon handlar det om självförtroende...
Eftersom jag e sjuk passade jag på att kolla lite på Oprah, gammal jul-avsnitt, delade ut massor med presenter, rätt kul
February 21, 2003
Dr Phil är bara bra på en sak: Bidra med "Words of wisdom by Dr Phil" till Letterman 😀
http://www.geocities.com/drphi.....sofwisdom/
http://www.aa-pahoehoe.com/drphil.html
December 15, 2002
PaiN wrote: [quote=BelGarath]fan vad elaka ni e! 😛 🙁
jag e bara fjortis på internet och jag är 16, i verkliga livet är jag inte fjortis.
belgablås is saying over and out
...och det hoppas du att vi ska tro på?
Titta han är ju tillbaka! Men varför har han en bild på ett foster i sin avatar?
HAHAHAHA
PaiN bäst idag asså !!!
September 4, 2002
BelGarath wrote: [quote=PaiN][quote=BelGarath]fan vad elaka ni e! 😛 🙁
jag e bara fjortis på internet och jag är 16, i verkliga livet är jag inte fjortis.
belgablås is saying over and out
...och det hoppas du att vi ska tro på?
Titta han är ju tillbaka! Men varför har han en bild på ett foster i sin avatar?
haha foster! den tog nästan under bältet..Show me yourself!
Nej för sjuttan!!! Vi har nog med fula människor här 😀
September 4, 2002
Öwall wrote: Det bästa Dr. Phil-avsnittet var när han stängde in några dagisbarn i ett rum med några vapen och sa att de inte fick röra dem.
I samma avsnitt rövade han bort barn från lekplatser bara för att visa hur lätt det var.
hahSäg till när fansidan är uppe, Hauk =)
HAHAHAHA!!!
September 13, 2002
Öwall wrote: Det bästa Dr. Phil-avsnittet var när han stängde in några dagisbarn i ett rum med några vapen och sa att de inte fick röra dem.
I samma avsnitt rövade han bort barn från lekplatser bara för att visa hur lätt det var.
hahSäg till när fansidan är uppe, Hauk =)
klart elite
2 Guest(s)