February 21, 2003
Två sanna repliker som polare till mig har dragit:
"Vilken fin väska du har!"
Reaktion: "Öööhh... tack", och nonchalerar.
"Tjena! Du ser ut som en padda, men jag gillar det!"
Reaktion: Tiden stod stilla.
Kan intyga att båda är sanna eftersom jag var på plats och hörde båda två. Gissa om man skäms när en polare försöker med en sån
September 12, 2001
Tja...
Jag körde själv med en gammal replik en gång.
Hade mött en väldigt söt tjej i trängseln på en pub(vilka ögon...milda makter)
Sedan ser jag att tjejen står ensam så jag stegar fram och säger att hon måste ha väldigt ont i fötterna.
Hon ser bara frågande ut då.
Jo men ändå sedan jag såg dej så har du bara sprungit runt i mitt huvud. 😛
Gammal replik som gick hem den gången 🙂
July 13, 2002
skiroy wrote: Tja...
Jag körde själv med en gammal replik en gång.
Hade mött en väldigt söt tjej i trängseln på en pub(vilka ögon...milda makter)
Sedan ser jag att tjejen står ensam så jag stegar fram och säger att hon måste ha väldigt ont i fötterna.Hon ser bara frågande ut då.
Jo men ändå sedan jag såg dej så har du bara sprungit runt i mitt huvud. 😛
Gammal replik som gick hem den gången 🙂
Menar du allvarligt att den fungerade? :cy: Du måste vara snygg eller nått då ... eller så var hon packad 🙄 🙂 😀 :bgrin: :eye:
August 21, 2001
Man använder sig inte av raggningsrepliker. Man tittar ut någon, använder sina ögon för att få kontakt, låter de känna att de får övertaget genom att titta bort generat var gång de tittar på en.. Sen sätter man in stöten med en lång stadig blick.. och klistrar på det där söta försiktiga leendet, och gör allt för att försöka bli lite generad...
Har man lyckats bra, då kan man gå fram, ta hennes händer, och bara titta henne djupt i ögonen.. kanske tillochmed kyssa henne.
Ska man verkligen göra ett bestående intryck, då går man därefter därifrån.. lämnar henne åt sina fantasier om den mystiske.. han som inte bara ville ha sex.. han som såg in i hennes själ.
Nästa gång man möter henne har man då garanterat nått.. om man uttrycker det så.
Ett annat förvånansvärt bra trix, är att skriva dikter på krogen, och ge till flickor.. de blir så oehört smickrade så de bara kryllar sig.. Det kräver dock att man lägger ner lite arbete på dikten.. Lämna dock aldrig ett telefonnummer på samma lapp som dikten.. då åker den direkt i askfatet..
June 17, 2001
Varför snacka sig till sex?
Va f*n e detta.. De e bara gå rakt på sak!
Jag håller helt med Garfzez, man ska använda ögonen. (Hundögonen... Skiroy... Hundögonen)
Men denna gillade ifs jag "Sätt dig i mitt knä så kan vi prata om det första som kommer upp"
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)