July 23, 2004
Skriv på namninslamlingen!!! för att sänka momsen på spel i sverige!
tryck på länken
June 8, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=phantom]Har med skrivit på, men känns meningslöst med såna här saker. Tror inte någon bryr sig speciellt mycket.
om alla skulle tänka så, så skulle det aldrig hända något 😉
Bra sagt, man ska inte vara soffligare. Du kan man in på verka ett skit. Har juh lite större chans kanske om man gör nått
May 17, 2002
WeBB wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=phantom]Har med skrivit på, men känns meningslöst med såna här saker. Tror inte någon bryr sig speciellt mycket.
Bra sagt, man ska inte vara soffligare. Du kan man in på verka ett skit. Har juh lite större chans kanske om man gör nått
det är ju som att tänka att "min röst märks ändå inte" när man skall rösta till riksdagen. Rösta är bra.
May 10, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=WeBB][quote=Krqagyzzz][quote=phantom]Har med skrivit på, men känns meningslöst med såna här saker. Tror inte någon bryr sig speciellt mycket.
det är ju som att tänka att "min röst märks ändå inte" när man skall rösta till riksdagen. Rösta är bra.
världen behöver folk som inte bryr sig, det är inte precis som vi ber er att bry er om oss. Det är det som är problemet med de som bryr sig, de ska alltid vara på och tjata och bry sig. Bara irriterande, lägg av för fan! :banghead:
February 16, 2004
boogey wrote: [quote=GroundX][quote=Pojo]Hur stor del är momsen av priset då?
det frågar jag mig också
Momsen är på 25%.
Alltså, 20% av totala kostnaden när du köper ett spel är moms.
På t.ex. ett spel för 700:- blir det 140:- moms.
Så sänker de med max två 2 % och sätter en en extra kostnad för att täcka piratkopiering som motsvara cirka 4 %.
2 Guest(s)