April 16, 2003
Tydligen kan man testa detta här: http://sffs3.tripod.com/test2.htm
Tydligen är jag satanist. Jag känner mig inte som det. Jag klär mig inte som sig bör. Jag dricker inte blod. Jag har inga uppochnedvända kors.
Nej, jag kallar mig normal, med en normal människas värderingar.
Visserligen står det att man inte ska ta det på fullt allvar, eller nåt sånt, men hallå? Nåt fot i verkligheten måste man ha.
Edit: Kom att tänka på en sak. Kanske har jag missförstått det hela och det är satir?
October 7, 2003
Vad som är en "sann kristen" kan självklart defineras på många olika sätt!
Jag anser att det där testet som dom har är rena smörjan!
Uppenbarligen så är man en sann kristen enligt min egen tolkning, att man ser kvinnor som svagare varelser som inte kan stå för eget tänkande , samt att bögar inte har något i samhället att göra , dvs dom är "sjuka" och "mindre värda människor".
Att sex är något fult och skamligt, och att aborter i alla lägen är helt fel oavsett om man som ung kvinna blivit brutalt våldtagen, djur är lägre ståeende varelser som vi får göra vad vi vill med och osv ,osv.
Det är synd och skam att vissa människor dras med tankar och värderingar som borde ha varit förlegade sen flera hundra år tillbaka 👿 .
Jag tycker mig utröna en större ondska i dom människor som ligger bakom detta test, än alla er satanister som gjort testet ( själv blev jag också satanist). .
Avslutningsvis så funderar jag inte om det står någonting i bibeln som handlar om människors lika värde och vikten av att man försöker acceptera andra olik-tänkande människor dvs att respektera andras tankar och värderingar .......jag dömer ingen kristen för att dom tycker som dom gör , borde det inte vara vice versa.
Hade Hitler eller Stalin levt så hade dom troligtvis varit mer gudfruktiga om man använder det där testet som mall för att kolla var man står :bgrin: .
Ps. Synd att inte deras gästbok fungerade hade gärna gått in där och gett dom lite "feedback", ska kolla om den är uppe senare
Jeppe
1 Guest(s)