June 23, 2002
skiroy wrote: Precis grabbar...
Seg och dålig humor samt väldigt tröttsamt vid detta laget.
Att det sedan gick vrålsegt att tanka filmen var inte ett dugg bättre.
Jag blev kallad "stalinistiskt" efter mitt agerande i och med att jag låste tråden...av vem får ni dock gissa själva.Nu torde det vara klarlagt att detta ämne är tämligen uttjatat vid detta laget.
Håller med dig, är utjattat detta nu även om jag inte ens vad på DH.
July 9, 2003
x-per wrote: f*n vad kass filmen va!
Allvarligt talat vafan varför är det sån uppståndelse kring detta?
ÄR HAN DEN ENDA I HELA VÄRDEN SOM HAR RUNKAT ELLER VAFAN ÄR DET FRÅGAN OM?
med största sannolikhet inte den enda... men så vitt jag vet den enda som har suttit på ett lan-party där det befann sig ca 5000 andra personer och slitit i den sure...
February 12, 2003
Deadleg wrote: [quote=x-per]f*n vad kass filmen va!
Allvarligt talat vafan varför är det sån uppståndelse kring detta?
ÄR HAN DEN ENDA I HELA VÄRDEN SOM HAR RUNKAT ELLER VAFAN ÄR DET FRÅGAN OM?
med största sannolikhet inte den enda... men så vitt jag vet den enda som har suttit på ett lan-party där det befann sig ca 5000 andra personer och slitit i den sure...
Jo men är det mer onaturligt för det?
Tänk då vad alla fiskar skulle tänka när 2 fiskar rullar runt i sänghalmen.....det lär ju vara endel som ser det!
February 12, 2003
Deadleg wrote: jag är tveksam till att fiskar ser på sin sexualitet på samma sätt som människor faktiskt....
Haha ärligt talat jag också men asså det jag menar är bara att han gör det mest naturliga som finns men när 5000 pers är närvarande! Varför bryr dom sig? Skäms resterande 5000 pers för sin sexualtitet eller?
July 9, 2003
x-per wrote: [quote=Deadleg]jag är tveksam till att fiskar ser på sin sexualitet på samma sätt som människor faktiskt....
Haha ärligt talat jag också men asså det jag menar är bara att han gör det mest naturliga som finns men när 5000 pers är närvarande! Varför bryr dom sig? Skäms resterande 5000 pers för sin sexualtitet eller?
skulle inte du tycka det vore pinsamt eller obekvämt om du satt och spelade datorspel och nån satt och drog en handtralla bredvid dig??? jag skulle nog tycka att det var en lite konstig situation... sådana aktiviteter brukar folk utföra i sin ensamhet eller tillsammans med folk som är med på saken... det är ju även olaglit, det borde ju ge en hint om att det inte är allmänt accepterat...
February 12, 2003
Deadleg wrote: [quote=x-per][quote=Deadleg]jag är tveksam till att fiskar ser på sin sexualitet på samma sätt som människor faktiskt....
skulle inte du tycka det vore pinsamt eller obekvämt om du satt och spelade datorspel och nån satt och drog en handtralla bredvid dig??? jag skulle nog tycka att det var en lite konstig situation... sådana aktiviteter brukar folk utföra i sin ensamhet eller tillsammans med folk som är med på saken... det är ju även olaglit, det borde ju ge en hint om att det inte är allmänt accepterat...
Jo det skulle vara äcklande men jag skulle acceptera det!
Nja jag tror nog att det är allmänt accepterat men det är några feta kostymnissar i parlamentet som har stiftat våra svenska lagar utan någon demorkati!
February 12, 2003
Deadleg wrote: jag är tveksam om jag kan hålla med dig där... gällande om det är accepterat eller inte vill säga... att det är några feta kostymnissar som har stiftat lagarna kan jag hålla med om.. 🙂
Japp det är helt rätt av dig! Vad vore Sverige om alla tyckte lika! :bok:
September 24, 2001
Seriöst?
Detta är bland det roligaste som hänt i Sverige på väldigt länge!
Fattar inte hur folk kan säga att det är uttjatat. Killen sitter på ett LAN bland 5000pers och runkar. Han borde bli mobbad långt bort till Nordpolen.
Sen för dom som tycker *stackar kille*, stfu han förtjänar att bli utmobbad av allt och alla. Så här gör man inte.
Tänk om nån vilt främmande människa skulle sätta sig brevid dig på säg en buss och börja runka lite diskret.
Så jävla äckligt! visst naturligt men fortfarande vidrigt...
February 12, 2003
nevermind wrote: Seriöst?
Fattar inte hur folk kan säga att det är uttjatat. Killen sitter på ett LAN bland 5000pers och runkar. Han borde bli mobbad långt bort till Nordpolen.Sen för dom som tycker *stackar kille*, stfu han förtjänar att bli utmobbad av allt och alla. Så här gör man inte.
Tänk om nån vilt främmande människa skulle sätta sig brevid dig på säg en buss och börja runka lite diskret.
Så j**la äckligt! visst naturligt men fortfarande vidrigt...
Men hallå det har ju med generationer att göra ju!
Kommer du inte ihåg 70-talet? (gör inte jag, jag är 86:a men men)
A på den tiden var det fri sex som gällde så det är bara något vi har fått för oss!
Vad tycker du om porrfilm då? Ska dom medverkarna hängas ut offentligt och mobbas? Det tycker du nog inte! Vad är skillnaden där då? Det fattar jag inte!
September 24, 2001
x-per wrote: [quote=nevermind]Seriöst?
Fattar inte hur folk kan säga att det är uttjatat. Killen sitter på ett LAN bland 5000pers och runkar. Han borde bli mobbad långt bort till Nordpolen.Sen för dom som tycker *stackar kille*, stfu han förtjänar att bli utmobbad av allt och alla. Så här gör man inte.
A på den tiden var det fri sex som gällde så det är bara något vi har fått för oss!
Vad tycker du om porrfilm då? Ska dom medverkarna hängas ut offentligt och mobbas? Det tycker du nog inte! Vad är skillnaden där då? Det fattar jag inte!
Ska jag ens behöva föklara skilnaden mellan fenomenet DH runkaren och porrfilm? Ja en sak är ju att man oftast väljer att se på en porrfilm, du blir inte ofta tvingad till det!
Kan ju fråga dig om du hade velat sitta brevid denna människa på Dreamhack?
February 12, 2003
nevermind wrote: [quote=x-per][quote=nevermind]Seriöst?
Ska jag ens behöva föklara skilnaden mellan fenomenet DH runkaren och porrfilm? Ja en sak är ju att man oftast väljer att se på en porrfilm, du blir inte ofta tvingad till det!
Ingen blev la knappast tvingad till att kolla på när han runkade?
Jag hade kunnat sitta jämte den personen JA men jag skulle ju naturligvis inte kolla på honom!
September 24, 2001
x-per wrote: [quote=nevermind][quote=x-per][quote=nevermind]Seriöst?
Ingen blev la knappast tvingad till att kolla på när han runkade?
Jag hade kunnat sitta jämte den personen JA men jag skulle ju naturligvis inte kolla på honom!
Orka!
2 Guest(s)